بدترین و چاق کننده ترین جای مرغ کجاست؟

بدترین جای مرغ: بدلیل پرمصرف بودن گوشت مرغ، داشتن اطلاعات درباره چگونگی مصرف سالم تر آن برای همه ما کاربردی خواهد بود. در بحث خوردن مرغ سوالی که همیشه مطرح بوده است، درباره مفید یا مضر بودن بخش هایی از آن است؛ سوالاتی همچون مفیدترین جای مرغ کجاست یا کجای مرغ را نخوریم  در این مطلب سلامت، خواهیم گفت که خوردن کدام قسمت مرغ به هیچ عنوان توصیه نمیشود و همینطور، چرب ترین قسمت مرغ که مصرف آن خطر بیماری های قلبی عروقی را تشدید میکند، کدام بخش است.

بیشتر بخوانید: ۷ روش بی‌نظیر برای از بین بردن بوی بد مرغ!

هرجای مرغ رو بخورید بجز پوستش

اگر اصرار دارید از تمام قسمت‌های مرغ استفاده می‌کنید، تا حدودی مانعی ندارد اما تمام کارشناسان در مورد نخوردن بخشی از مرغ اتفاق نظر دارند و آن قسمت ممنوعه مرغ، پوست آن است که حتما دور ریخته شود ولی چرا؟ عوارض پوست مرغ چیست که اینقدر روی نخوردنش تاکید می شود؟

بدترین جای مرغ، اصلی ترین ضرر پوست مرغ این است که پوست مرغ حاوی اسیدهای چرب اشباع زیادی است و کالری بسیار بالایی دارد در نتیجه برای حفظ سلامت بدن و پیشگیری از ابتلا به چاقی مفرط و بیماری‌های قلبی و عروقی جدا از خوردن آن اجتناب کنید.

بدترین جای مرغ

دنبالچه مرغ، چرب ترین جای مرغ

در میان قسمت های مختلف مرغ، دنبالیچه بیشترین میزان چربی را دارد و میتوان آن را به عنوان جایی از مرغ که خوردن عامل بیماری قلبی می‌شود، نام برد. در واقع این گفته بدان معنا نیست که با یکبار خوردن دنبالیچه دچار بیماری قلبی شوید، ولی تکرار این عادت قطعا چنین عوارضی برایتان ایجاد خواهد کرد. اشباع چربی بالا در دنبالیچه مرغ، منجربه افزایش کلسترول و چربی خون در بدن شده و زمینه ساز بروز مشکلات جسمی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کنترل و درمان دیابت با ۹ روش خانگی از نظر طب سنتی!

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

بدترین و چاق کننده ترین جای مرغ کجاست؟

بدترین جای مرغ: بدلیل پرمصرف بودن گوشت مرغ، داشتن اطلاعات درباره چگونگی مصرف سالم تر آن برای همه ما کاربردی خواهد بود. در بحث خوردن مرغ سوالی که همیشه مطرح بوده است، درباره مفید یا مضر بودن بخش هایی از آن است؛ سوالاتی همچون مفیدترین جای مرغ کجاست یا کجای مرغ را نخوریم  در این […] http://www.vatanfa.com/?s=بدترین-و-چاق-کننده-ترین-جای-مرغ-کجاست؟