رونمایی از ۵ سالن‌ جدید پردیس سینمایی آزادی

سالن‌های جدید پردیس سینما آزادی که قرار بود برای اکران نوروزی آماده بهره‌برداری شوند، با حضور جمعی از اهالی سینما رونمایی شدند تا با دریافت مجوز‌های قانونی میزبان مخاطبان در نوروز ۱۴۰۳ شوند.

پروژه توسعه و تبدیل پردیس سینما آزادی به مجموعه فرهنگی چندمنظوره که شامل ساخت سالن‌های سینمایی جدید، سالن سینمایی کودک، شهربازی کودکان و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی است به همت موسسه بهمن سبز از ابتدای دی‌ماه امسال آغاز شد و برای بهره برداری در عید نوروز ۱۴۰۳ آماده گردید. در این طرح ۵ سالن سینمایی با ظرفیت بیش از ۳۲۰ صندلی به مجموعه سینمایی آزادی اضافه شده است.

هادی اسماعیلی، مدیرعامل بهمن سبز در این مراسم با تاکید بر لزوم توسعه سینما‌های حوزه هنری برای خدمت رسانی بهتر به مردم گفت: در بازسازی سالن‌های جدید پردیس سینما آزادی که در مدت زمان ۲ ماه صورت گرفت، تلاش کردیم علاوه بر رعایت استاندارد‌های سینماسازی برای ساخت سالن‌های با کیفیت، پروژه را طوری مدیریت کنیم که هیچ‌گونه اختلالی در برنامه عادی اکران‌های زمستانی این سینما به وجود نیاید.

منوچهر شاهسواری، سعید خانی، مرتضی شایسته، محمدحسین فرحبخش، حبیب اسماعیلی، سیدضیاء هاشمی، سیدابراهیم عامریان، هادی اسماعیلی، امیرحسین علم الهدی، غلام‌رضا فرجی، سیدجمال ساداتیان، علی آشتیانی‌پور، مریم پیرکاری، مجید اکبرشاهی، رضا زارعی، عبدالحمید قره داغی، حمیدرضا جعفریان، محمد ملک ثابت و سمیه کاظم بیگی از جمله حاضران در این برنامه بودند.

ساخت پردیس‌های فرهنگی چندمنظوره خانواده‌محور برنامه جدید توسعه سینما‌های حوزه هنری است که توسط موسسه بهمن سبز اجرا می‌شود. مراسم افتتاحیه مجموعه فرهنگی چندمنظوره پردیس سینما آزادی در سال آینده همزمان با راه‌اندازی مجموعه شهربازی و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی برگزار خواهد شد.

دانلود فیلم

رونمایی از ۵ سالن‌ جدید پردیس سینمایی آزادی

سالن‌های جدید پردیس سینما آزادی که قرار بود برای اکران نوروزی آماده بهره‌برداری شوند، با حضور جمعی از اهالی سینما رونمایی شدند تا با دریافت مجوز‌های قانونی میزبان مخاطبان در نوروز ۱۴۰۳ شوند. پروژه توسعه و تبدیل پردیس سینما آزادی به مجموعه فرهنگی چندمنظوره که شامل ساخت سالن‌های سینمایی جدید، سالن سینمایی کودک، شهربازی کودکان […] http://www.vatanfa.com/?s=رونمایی-از-۵-سالن‌-جدید-پردیس-سینمایی-آزادی