امجدی زیر خاکی کنار عشقش؛ منصور نصیری کیست؟

امجدی زیر خاکی: یکی از بازیگران سریال زیرخاکی ۵ که این روزها نقش او در کنار نقش فریبرز، پررنگ تر دیده می شود، منصور نصیر در نقش امجدی زیرخاکی است که به دلیل دوستی با فرهاد، ناچارا باید چالش های بودن در کنار فریبرز را تحمل کند. با بیشتر دیده شدن این بازیگر در سریال زیرخاکی، علاقه کاربران به شناخت هر چه بیشتر او و اطلاع از زندگی شخصی اش قطعا افزایش پیدا می کند و دیدن عکس همسر و خانواده این بازیگر مرد ایرانی، جذابیت بیشتری خواهد داشت از این رو سری زدیم به صفحه اینستاگرام منصور نصیر تا پاسخی برای عکس همسر و یا عشق زندگی بیابیم و در میان تصاویر، به عکسی رسیدیم که میتوان صاحب آن را اولین عشق این بازیگر خطاب کرد؛ چراکه به جرات اولین عشق هر انسانی، مادر و پدر اوست که در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر، این بازیگر را در کنارشان می بینیم.

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش هیآپ بیرون سریال جومونگ ۲ به همراه پسرش که هیکلش دو برابر خودشه+عکس

امجدی زیر خاکی

مختصر بیوگرافی منصور نصیری بازیگر

امجدی زیر خاکی، منصور نصیری که بیشتر ما او را با نقش امجدی در زیرخاکی می شناسیم، جزو بازیگران دهه شصتی بوده و متولد سال ۱۳۶۶ در تهران است. شغل او پیش از ورود به دنیای بازیگری، مرتبط به هنر نبود ولی بدلیل علاقه به این حرفه، کارمندی را کنار گذاشت و در حال حاضر در غالب یک کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون مشغول فعالیت است.

امجدی زیر خاکی

ازدواج و همسر منصور نصیری

درمورد ازدواج و همسر منصور نصیری هیچ اطلاعاتی توسط شخص این بازیگر و در صفحه رسمی اش منتشر نشده است و نمیتوان با اطمینان مجرد یا متاهل بودنش را عنوان کرد.

فیلم های منصور نصیری

امجدی زیر خاکی، بازیگر نقش امجدی سریال زیرخاکی، بجز این سریال در چند فیلم و سریال دیگر همچون، مسیح، پسر مریم، منصور، متری شش و نیم، ماهرخ، قهوه ترک و سیاوش به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید: معنای اسم شخصیت های سریال جومونگ به فارسی چی میشه+عکس

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

امجدی زیر خاکی کنار عشقش؛ منصور نصیری کیست؟

امجدی زیر خاکی: یکی از بازیگران سریال زیرخاکی ۵ که این روزها نقش او در کنار نقش فریبرز، پررنگ تر دیده می شود، منصور نصیر در نقش امجدی زیرخاکی است که به دلیل دوستی با فرهاد، ناچارا باید چالش های بودن در کنار فریبرز را تحمل کند. با بیشتر دیده شدن این بازیگر در سریال […] http://www.vatanfa.com/?s=امجدی-زیر-خاکی-کنار-عشقش؛-منصور-نصیری-کیست؟