با دلیل بگو که آیا کارمنده دیر رسیده سر کار یا رئیس فقط داره غر میزنه!

سوال شناسایی دروغگو در اداره از جمله معماهایی است که سلول های خاکستری شما را مجبور به فعالیت دو چندان می کند. این آزمون تنها در صورتی که مهارت های ذهنی بالا داشته باشید، قابل حل است. این معمای تصویری می تواند میزان احاطه شما بر حواس های پنج گانه اتان را مشخص کند. شما در تصویر سوال شناسایی دروغگو در اداره با تصویر جالبی روبرو هستید. به نظر می رسد که خانم رئیس، کارمند را توبیخ می کند که او سر کار دیر امده، اما کارمند مدعی است او سر وقت آمده! چه کسی دروغ می گوید! با مجله خبری چشمک و سوال شناسایی دروغگو در اداره همراه باشید.

شما با کمک سوالات هوش و تست های مجله خبری چشمک می توانید مهارت های شناختی خود را افزایش دهید. در سوالات هوش به توضیحات باید دقت کنید و براساس توضیخات معقولانه ترین و بهترین پاسخ را ارائه دهید. این سوالات مغز شما را به فعالیت وادار می کند و بهترین ورزش برای مغزتان به شمار می رود. با سوال شناسایی دروغگو در اداره و بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: سوال هوش: با توجه به دیگر عبارت ها، پاسخ عبارت ۲۳+۲۳=؟ چند می شود!؟

سوال شناسایی دروغگو در اداره

تصویر سوال شناسایی دروغگو در اداره از یک تصویر جالب تشکیل شده است. این تصویر آغاز یک روز کاری را در یک اداره به تصویر کشیده است. کارمندی در دفتر کار خود حضور دارد که خانم رئیس وارد دفتر شده و مدعی است که کارمند دیر کرده است و سر ساعت وارد اداره نشده است. اما کارمند هم مدعی است که سر ساعت به اداره آمده است. به نظر شما کدامیک حقیقت را می گوید؟ کدامیک دروغگو است؟

سعی کنید از تمام نبوغ و استعداد خود استفاده کنید تا بتوانید در زمان مشخص این بازی فکری را رمزگشایی کنید. شما برای حل این معمای تصویری یا آزمون شناسایی دروغگو در اداره تنها ۵ ثانیه فرصت دارید. این سوال معمایی، تمام حواس و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد.

برای ارائه پاسخ درست تر و منطقی تر باید به جزئیات توجه دقیق داشته باشید.بنابراین تا آنجا که می توانید فکر کنید و تجزیه و تحلیل کنید. اگر آماده هستید با توجه کامل به تصویر زیر نگاه کنید. فقط یادتان باشد که برای حل و ارائه پاسخ درست و منطقی تر تنها ۵ ثانیه وقت دارید.

شاید بپسندید: اگر خرس قطبی تصویر را تو نگاه اول پیدا کردی حتما برا خود اسپند دود کن که چشم نخوری!

سوال شناسایی دروغگو در اداره

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال شناسایی دروغگو در اداره

اگر تاکنون نتوانستید پاسخ شایسته ای برای این معما یا سوال شناسایی دروغگو در اداره ارائه دهید، ثانیه های بیشتری برای شما ارائه می دهیم. امیدوارم در ۵ ثانیه اضافی بتوانید با توجه به شواهد دروغگوی تصویر را شناسایی کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال شناسایی دروغگو در اداره: کاملا مشخص است که رئیس حقیقت را گفته است. کارمند دیر به دفتر کار خود رسیده است. چرا که هنوز کامپیوترش خاموش است و او فرصت نکرده آن را روشن کند.

شاید بپسندید:چیستان:کدام سلسله ایرانی است که با اضافه کردن یک حرف به ابتدای آن، نام یک پسر بدست می آید!

پاسخ شناسایی دروغگو در اداره

امیدوارم از سوال شناسایی دروغگو در اداره استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

با پیدا کردن اسب تصویر اثبات کنید که چشمات مثل شاهین تیزه!

آزمون تمرکز: کدام بشقاب نیمرو با بقیه فرق داره!

آدم خوش خیالی یا منطقی!؟ | فقط بگو در نگاه اول در تصویر چی دیدی!؟

با دلیل بگو که کدومیکی از این سه زن تظاهر می کنه که پولداره!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=با-دلیل-بگو-که-آیا-کارمنده-دیر-رسیده-سر-کار-یا-رئیس-فقط-داره-غر-میزنه!