با دلیل بگو که کدومیکی شاخ اینستاگرامه!؟

سوال تصویری شناخت شاخ اینستاگرام: ایا می توانید اینفلوئنسر اینستاگرام را در این معمای تصویری شناسایی کنید؟ این معمای تصویری چندان سخت نیست. فقط نیاز است که با دقت، جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار دهید. یک مسئله جزئی کوتاه می تواند به شما کمک کند تا راه حل را پیدا کنید. سوالات هوش شبیه سوال تصویری شناخت شاخ اینستاگرام به شما کمک می کنند که جزئی نگر شوید. با سوال تصویری شناخت شاخ اینستاگرام و مجله خبری چشمک همراه باشید.

اینفلوئنسر که همان واژه انگلیسی Influencer است، در فارسی به معنی تاثیرگذار ترجمه شده اما در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی، وقتی در مورد اینفلوئنسر صحبت می‌کنیم، منظور همان فرد تاثیرگذار است؛ یعنی کسی که بر روی تصمیمات افراد یا احوال خوب و بدشان تاثیر می‌گذارد.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: کدام نخ به موز وصل شده است!؟

سوال تصویری شناخت شاخ اینستاگرام

سوالات هوش تصویری، شکل جالبی از پازل های هوش است که برای حل آن شما نیازمند استفاده از تمام مهارتهای شناختی خود هستید. یعنی ددن، دقت کردن، فکر کردن و تمرکز کردن . برخی از سوالات هوش بدیهی به نظر می رسند، چرا که ما مغز خود را عادت داده ایم که کمتر بدیهیات را مورد توجه قرار دهد. اما در بسیار از مواقع بدیهیات و استدلال منطقی تنها راه حل ارائه پاسخ به سوالات هوش تصویری است.

به این ترتیب شما با توجه به این تصاویر معمایی، فکر و ذهن خود را از چهارچوب رایج خود خارج کرده و از تمام پتانسیل‌های ذهنی خود استفاده می کنید. آزمون امروز یکی از جدیدترین بازی‌های فکری است که در رسانه‌های اجتماعی بسیار همرسانی شده و ذهن بسیاری را مشغول کرده است.

در تصویر سوال تصویری شناخت شاخ اینستاگرام، سه شخص دیده می شود. هر کدام از این افراد اکانت اینستاگرام دارند. اما یکی از این افراد، اینفلوئنسر اینستاگرام و فالورهای زیادی دارد. شما باید در یک نگاه بتوانید این فرد را شناسایی کنید. فقط یک نشانه کوچک می تواند به حل این معما کمک کند. اگر ذهنتان آرام است و می توانید تمرکز کنید، آماده باشید تا تصویر را ببینید. اما قبل از دیدن تصویر نفس عمیقی بکشید. چشمان خود را برای چند ثانیه ببندیدو بعد آن را باز کنید. اکنون به تصویر زیر نگاهی بیندازید!

شاید بپسندید: چند ۰ در میان اعداد ۸ وچود دارد!؟ | فقط افراد با بینایی عقاب موفق می شوند!

سوال تصویری شناخت شاخ اینستاگرام

.

.

.

.

.

 

 

.

.

.

پاسخ سوال تصویری شناخت شاخ اینستاگرام

اگرپاسخ را پیدا نکردید، اشکالی ندارد. می تواند یکبار دیگر تصویر را بررسی کنید. می توانید هر چند بار که می خواهید و می توانید آن را امتحان کنید.

.

.

.

.

.

 

 

 

 

.

جواب سوال تصویری شناخت شاخ اینستاگرام: گزینه درست علامتگذاری شده است. به فرد اول از سمت چپ دقت کنید. احتمالا او یک اینفلوئنسر اینستاگرام زیبایی است. معمولاً محصولات زیبایی و صفحات مربوط به آن تعقیب کنندگان زیادی دارد. این زن نیز به نظر می رسد یک تبلیغ کننده محصولات زیبایی است. همچنین او دارای تجهیزات مناسب برای داشتن عکس های سلفی با کیفیت هست. لذا به نظر می رسد به نسبت بقیه فالورهای بیشتری دارد.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل کلک کسی را کندن | این ضرب المثل از کجا آمده است!؟

سوال شناخت شاخ اینستاگرام

امیدوارم از سوال تصویری شناخت شاخ اینستاگرام استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

یکی از منظره ها را انتخاب تا بهت بگم کلاً آدم سخت کوشی یا تنبل!؟

 با پیدا کردن تفاوتهای دو تصویر زرافه اثبات کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

با دلیل بگوئید که کدومیک از افراد تصویر دروغگوست!؟

اگه ریاضی ات خوبه با محاسبه مقدار عددی اشیا، جواب عبارت آخر را پیدا کن!؟



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=با-دلیل-بگو-که-کدومیکی-شاخ-اینستاگرامه!؟