با دلیل بگو که کدومیکی وضع مالی اش خرابه!؟


آزمون تصویری شناخت مرد فقیر: شاید برایتان عجیب باشد، اما این سوال تصویری پس از آنکه در فیس بوک منتشر شد، عده زیادی را گیج کرد!؟ بیشتر افراد شرکت کننده در آزمون تصویری شناخت مرد فقیر، به دنبال نشانه های فقر در تصویر بودند، اما با جستجوی بیشتر ناامیدتر می شدند. لذا این افراد در بخش نظرات نوشته بودند که این معمای تصویری یکی از پیچیده ترین و چالشی ترین آزمون های تصویری است.

بر همین اساس مجله خبری چشمک تصمیم گرفت تا با انتشار آزمون تصویری شناخت مرد فقیر، سطح هوش و درک مخاطبان خود را مورد ارزیابی قرار دهد. لذا شما اگر فکر می کنید در حل آزمون ها و چالش ها تصویری نابغه اید؟  اگر احساس می کنید که مهارت های شناختی و قوه فهم و ادراک بالا دارید؟ نباید این آزمون را از دست بدهید. این آزمون به آسانی می تواند سطح ادراک و قوه شناسایی شما را مورد آزمایش قرار دهد. پس با آزمون تصویری شناخت مرد فقیر و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: دانش ریاضی ات رو با پیدا کردن پاسخ عبارت ۳۵÷۵×(۴ + ۹)=؟ ارزیابی کن!

آزمون تصویری شناخت مرد فقیر

بنابر آنچه در سطور بالا ذکر شد، برای آنکه بتوانید آزمون تصویری شناخت مرد فقیر را حل کنید باید تمام حواس و حداکثر ظرفیت هوشی و مهارت های شناختی خود را فعال کنید. برای حل آزمون تصویری شناخت مرد فقیر و آزمون مشابه، شما به این مسئله نیازمند هستید. ما امیدواریم که شما این سوال تصویری پیچیده را حل کنید و به همه اثبات کنید که یک نابغه واقعی هستید..

ماموریت امروز شما آسان به نشر می رسد. در تصویر شما با دو تصویر مجزا و دو مرد در یک رستوران روبرو هستید. یکی از این دو مرد وضع مالی خوبی نداره!؟ طراح این آزمون معتقد است که فقط یکی از این دو مرد وضع مالی اش خوب نیست و حتی ممکن است پولی در جیب نداشته باشد. به نظر شما این مرد کدامیکی است؟

برای حل این آزمون شما تنها ۵ ثانیه فرصت دارید. اکنون که تصویر را با شما به اشتراک می گذاریم زمان شما آغاز می شود.

شاید بپسندید: سوال هوش: عدد مناسب را به جای علامت سوال در جدول پیدا کنید!

آزمون تصویری شناخت مرد فقیر

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت مرد فقیر

چطور گذشت؟ ایا توانستید مردی که از تمکن مالی خوب برخوردار نیست را شناسایی کنید؟ اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند.

 

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت مرد فقیر: برخی از کاربران بلافاصله به مرد سمت راست اشاره کرده اند. او غذای خود را در رستوران سفارش داده و در حین خوردن غذا، صورتحساب را برایش آورده اند. او از قیمت های عجیب و بالای غذاها تعجب کرده است و به عبارت دیگر نقره داغ شده است.  او از قیمت بالای غذاها تعجب کرده است و از اینکه پولی برای پرداخت ندارد؛ غرق عرق شده است. لذا مرد سمت راست وضع مالی خوبی ندارد.

مرد سمت چپ نیز برای یک قرار عاشقانه به رستوران آمده است. او منتظر طرف مقابل خود است. لذا یک فنجان چای سفارش داده است. اما از اینکه به یک رستوران گران قیمت آمده است شکه شده است.

پشاید بپسندید: با پیدا کردن اعداد ۷۱ اثبات کنید که چشمانتان مثل عقاب تیزه!

جواب آزمون تصویری شناخت مرد فقیر

امیدوارم از پاسخ آزمون تصویری شناخت مرد فقیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایتی جالب و شنیدنی از عبید زاکانی: خیاط دغل و شاگرد زرنگ!

 اگر باهوشی بگو چه چیز عجیبی در این تصویر وجود دارد!؟

حکایت کار خوبه خدا درستش کنه | داستان جالب گدای چاپلوس و گدای ساکت در محضر سلطان!

کی داره تو روز روشن مثل نقل و نبات دروغ میگه، آقاهه یا خانمه!؟



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=با-دلیل-بگو-که-کدومیکی-وضع-مالی-اش-خرابه!؟