کی داره تو روز روشن مثل نقل و نبات دروغ میگه، آقاهه یا خانمه!؟


سوال تصویری با شناخت دروغگو: وب سایت ارائه کننده این آزمون معتقد است که تنها ۵ درصد از شرکت کنندگان توانسته اند در زمان مشخص شده ۵ ثانیه ای این معمای تصویری را حل کنند. در ادامه توضیحات این آزمون آمده است که تنها افرادی که از سطح بالایی در جزئی نگری و تیزبنی برخوردار هستند، خواهند توانست این آزمون را حل کرده و پاسخ درست را ارائه دهند.

آزمونی که قرار است با آن روبرو شوید فقط یک سوال تصویری ساده نیست و شما برای ارائه پاسخ به آن باید از تمام حواس و دقت خود استفاده کنید. تشخیص کوچکترین نشانه می تواند به شما کمک کند تا پاسخ درست را ارائه دهید. سوال تصویری با شناخت دروغگو و آزمون های مشابه می توانند به خوبی توانائی ها و مهارت های شناختی شما را مورد آزمایش قرار دهند. با سوال تصویری با شناخت دروغگو و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: چهره مخفی را در تصویر مرد اسب سوار پیدا کنید!

سوال تصویری با شناخت دروغگو

همانطور که اشاره شد، حل و رمزگشایی سوال تصویری با شناخت دروغگو نیازمند قدرت دید بالا و دقت مناسب است. اگر فکر می‌کنید که مهارت هایی بالایی در شناخت جزئیات دارید، با شرکت در آزمون تصویری شناخت دروغگو ادعای خود را ابتدا به خودتان و سپس به اطرافیانتان اثبات کنید.

ماموریت مجله خبری چشمک در کنار سرگرم کردن شما، بالا بردن و رشد و توسعه توانایی های شناختی شما از طریق ورزش دادن مغزتان با کمک بازی های فکری است. بنابرابن با چشمک همراه باشید و به صورت روزانه و مرتب، مطالب ما را دنبال کنید.

در تصویر سوال تصویری با شناخت دروغگو شما با یک زوج روبرو هستید. گویا هر دو در حال هدیه دادن به یکدیگر هستند. صحنه زیبا و رمانتیکی است. اما گویا مرد کمی ناراضی است. او احساس می کند که همسرش به او دروغ می گوید. آیا فکر می کنید احساس او درست است؟ آیا واقعا زن در حال دروغگویی به اوست؟

اگر آماده هستید در پایین تصویر را با جزئیات کامل بررسی کنید. یادتان باشد برای انجام سوال تصویری با شناخت دروغگو تنها ۵ ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام حیوان آبزی است که قسمت دوم نامش نام یک ساز است!؟

سوال تصویری با شناخت دروغگو

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری با شناخت دروغگو

اگر پاسخ سوال تصویری با شناخت دروغگو را پیدا کرده و دروغگو را شناسایی کرده اید به شما تبریک می گوئیم. نکته سنجی، دقت و تیزبینی شما بسیار عالی است. شما استاد حل سوالات تصویری هستید. اما اگر در ۵ ثانیه نتوانستید سوال را حل کنید اشکالی ندارد. این سوال تصویری می تواند تمرین و ورزشی مناسب برای مغز شما باشد. به بالا برگشته و با دقت بیشتر تصویر را بررسی کنید. این بار احتمالا به آسانی پاسخ را پیدا می کنید.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

بله کاملاً درست است. زن دروغ می گوید. مرد او را به درستی به دروغگویی متهم کرده است. زن ادعا می کند که گل های لاله را از گلفروشی شهر برای او خریداری کرده است. در حالی که این دسته گل فاقد تزئیات گلفروشی است و زن این گل ها را از باغچه خانه چیده است. به پنچره نگاه کنید. در بیرون گل هایی شبیه آنچه زن در دست دارد دیده می شود.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: چهره های مخفی را در تصویر پیدا کنید!

جواب سوال تصویری شناخت دروغگو

امیدوارم از سوال تصویری با شناخت دروغگو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

سوال هوش: با دلیل بگو که کدامیک از خدمتکارها وضعیت مالی خوبی ندارد!

با حل عبارت ۵+۵×۵-۵=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه! | فکر نکن ساده است!

آیا می توانید در ۸ ثانیه تفاوت های بین دو تصویر دخترک را پیدا کنید!؟

یکی از خانه ها را انتخاب کن تا بفهمی آدم تحلیلگر هستی یا خلاق!؟



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=کی-داره-تو-روز-روشن-مثل-نقل-و-نبات-دروغ-میگه،-آقاهه-یا-خانمه!؟