با دلیل بگو که کدومیکی از این سه زن تظاهر می کنه که پولداره!

آزمون تصویری شناسایی زن متظاهر: با هوش پلیسی و نگاه چون عقابتان، سریع و در یک نگاه شناسایی کنید که کدامیک از زنان تصویر چندان ثروتمند نیست، اما تظاهر می کند که از اوضاع مالی خوبی برخوردار است. به قول نویسنده و طراح اصلی آزمون زنی که تظاهر می کنه پولداره تنها یک کارآگاه با ضریب هوشی کارآگاهی هرکول پوارو می تواند این معمای تصویری را حل و رمزگشایی کند. پس عجله کنید و آزمون تصویری شناسایی زن متظاهر مجله خبری چشمک را در ۳ ثانیه حل کنید.

مجله خبری چشمک با انتشار جدیدترین و به روزترین معماها و سوالات تصویری تلاش می کند نیازهای مخاطبان خود را برای ورزش روزانه مغز و ذهن آنان فراهم کند. این بازی ها در عین حال که می توانند سرگرم کننده باشند، از سوی دیگر می توانند شرایط خوبی را برای افزایش فعالیت های مغزی آنان را فراهم کند. با توجه به این مسائل تلاش کنید که هر روز با بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید و سوالات و بازی ها را با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: مجموع دو توپ نخی رنگی در عبارت آخر چند می شود!

آزمون تصویری شناسایی زن متظاهر

محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی چشمک معمای تصویری جدیدی را به شما معرفی می کند. این سوالات تصویری به یکی از پرطرفدارترین سوالات در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، چرا که ۸۵ درصد از اشتراک کنندگان در این آزمون نتوانستند در زمان مشخص شده به آن پاسخ دهند.

قبل از شروع به رمزگشایی آزمون تصویری شناسایی زن متظاهر، توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی خودداری کنید و برای یافتن پاسخ، تمام جزئیات تصویر آزمون را بررسی کنید. تنها در این صورت می توانید این آزمون را رمزگشایی کنید.

همان طور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم در تصویر شما سه زن را مشاهده می کنید که یکی از آنها تمکن مالی چندان خوبی ندارد، اما تلاش می کند که تظاهر کند ثروتمند است. شما باید او را شناسایی کنید. اگر آماده هستید با همدیگر تصویر آزمون تصویری شناسایی زن متظاهر را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: چیستان: نام گلی است که با حذف کردن حرف اولش بر روی آب شناور می شود…؟

آزمون تصویری شناسایی زن متظاهر

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی زن متظاهر

اگر به این قسمت رسیدید، به احتمال زیاد نتوانسته اید آزمون زنی که تظاهر می کنه پولداره را حل کنید، با این حال، شما یک فرصت دیگر برای رمزگشایی آزمون دارید. قبل از اینکه پاسخ را به شما ارائه دهیم بهتر است که تصویر را  برای بار دوم هم دقیق بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی زن متظاهر: زنی که تظاهر به ثروتمند بودن می کند، زنی است که لباس قرمز پوشیده است. او کیفی به دست دارد که اصلی نیست. بلکه او یک کیف تقلبی از یک مارک معروف کیف که گران قیمت است را خریداری کرده است. این موضوع از مارک اشتباه کیف مشخص است.

شاید بپسندید: از میان این ۶ گونه دریایی انتخاب کنید و کشف کنید چه اندازه عمیق و متفکرید!

پاسخ آزمون شناسایی زن متظاهر

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی زن متظاهر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

پاسخ عبارت ریاضی ۵+۳×۰-۴=؟ چند است!؟ | فکر نکن ساده است!

سوال هوش: عدد بعدی در عبارت ۷، ۱۴، ۲۸، ۵۶، ۱۱۲، ؟ چیست!؟

داستان بز حسود و الاغ سخت کوش | حکایت بز حسودی که حسادت، سرش را به باد داد!

قابل توجه نابغه های ریاضی: اعداد گمشده هرم را در کمتر از ۲۰ ثانیه پیدا کنید!

 



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=با-دلیل-بگو-که-کدومیکی-از-این-سه-زن-تظاهر-می-کنه-که-پولداره!