بهروز فریبا سریال پایتخت در کنار پدر و مادر واقعی اش+کاملا به لحاظ چهره و فیزیک به باباش رفته!

بیوگرافی ابوالفضل رجبی: این بازیگر نوجوان متولد ۲۷ تیر ۱۳۸۶ در ساری است . پدر ابوالفضل رجبی کارمند فرودگاه و رستوران دار و مادرش خانه دار است. وی با بازی در نقش « بهروز » در سریال پایتخت ۶ به شهرت رسیده است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک با بیوگرافی ابوالفضل رجبی همراه باشید.

بیوگرافی ابوالفضل رجبی

در ساری به دنیا آمده اما اصالتا از سمت پدر و مادر اهل جویبار و سواد کوه است، پدرش کارمند فرودگاه و رستوران دار و مادرش خانه دار است. او تنها یک برادر کوچکتر از خود دارد. اولین بار در سال ۱۳۹۷ وقتی ۱۱ ساله بود در قائم شهر به کلاس های بازیگری رفت و در آموزشگاه آسا زیر نظر عباس میار دوره دید.

او در فیلم سینمایی «گل به خودی» ساخته ی احمد تجری و محصول سال ۱۳۹۹ نیز نقش آفرینی داشته است. ابوالفضل رجبی در مصاحبه ای گفته هدفش بدست آوردن سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر است و به اکبر عبدی بازیگر مشهور کمدی علاقه زیادی دارد. او همچنین کشتی را ورزش مورد علاقه خود بیان کرده و گفته به جهان پهلوان تختی نیز علاقه زیادی دارد.

بازی در پایتخت

نوروز ۹۹ در ۱۳ سالگی با سریال پایتخت در فصل ششم با نقش بهروز فریبا، پسر فهمیه و بهبود اولین تجربه بازیگری حرفه ای خود را در جلوی دوربین بدست آورد. او در این سریال همبازی سارا و نیکا فرقانی اصل می باشد.

ابوالفضل رجبی در سریال پایتخت

حضور در سریال بدل

این بازیگر در ماههای گذشته به یک سریال جدید طنز به نام «بدل» پیوسته است. تغییر چهره ی جالب او که حالا بسیار بزرگ تر شده، مورد توجه قرار گرفته است. این روزها سریال‌های مختلفی در حال تصویربرداری است که از جمله آنها می توان به «بدل» به کارگردانی علیرضا مسعودی معروف به علی مشهدی اشاره کرد.

بیوگرافی ابوالفضل رجبی

ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوانی که با نقش «بهروز» در سریال «پایتخت» شناخته شد حالا در جدیدترین فعالیت خود در سریال «بدل» حضور دارد. سریال «بدل» فضایی طنز دارد و در حال و هوای دیگر آثار علی مشهدی است. او در این سریال از بازیگران مختلفی هم بهره برده است که برخی در سریال های پیشین او حضور داشته اند.

شهرام قائدی، ساعد هدایتی، هادی عامل هاشمی، فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی از جمله بازیگران این سریال هستند که این روزها در حال آماده سازی است و یکی از گزینه های احتمالی پخش در ایام نوروز ۱۴۰۲ است.

عکس های ابوالفضل رجبی

 

ابوالفضل رجبی در کنار پدرش

 

بیوگرافی ابوالفضل رجبی
ابوالفضل رجبی در کنار مادرش

 

بیوگرافی ابوالفضل رجبی

 

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=بهروز-فریبا-سریال-پایتخت-در-کنار-پدر-و-مادر-واقعی-اش+کاملا-به-لحاظ-چهره-و-فیزیک-به-باباش-رفته!