حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در چهارمین شب نمایشگاه قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در تالار هوش مصنوعی از بخش آزمایشگاه هوش مصنوعی و علوم اسلامی و انسانی دیجیتال، گالری تصاویر قرآنی هوش مصنوعی، موسسه فرهنگی قرآن و عترت رصدگر عمق آسمان، شرکت دانش‌بنیان هنر‌های خلاق رسانه‌ای صور، تبیان آنلاین و آکادمی هوش مصنوعی بازدید کرد.

او در بخش دیگری از بازدید خود در دبیرخانه ستاد ملی جمعیت و غرفه نهج‌البلاغه کتاب حکومت حضور یافت.

در جریان این بازدید، حجت‌الاسلام تقی‌پور، رئیس سازمان دارالقرآن کریم نیز حضور داشت و در مورد آخرین وضعیت طرح زندگی با آیه‌ها اظهار کرد: تا به امروز ۴میلیون و پانصد هزار نفر در مجموعه مسابقات و قسمت لندینگ مسابقه شرکت کردند.

او افزود: قرار است در بزرگ‌ترین اجتماع قرآنی که در ورزشگاه آزادی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود هفت آیه محوری این طرح همخوانی شود.

منبع: ایسنا

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در چهارمین شب نمایشگاه قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در تالار هوش مصنوعی از بخش آزمایشگاه هوش مصنوعی و علوم اسلامی و انسانی دیجیتال، گالری تصاویر قرآنی هوش مصنوعی، موسسه فرهنگی قرآن و عترت رصدگر عمق آسمان، شرکت دانش‌بنیان هنر‌های خلاق رسانه‌ای صور، تبیان آنلاین و آکادمی هوش مصنوعی بازدید کرد. او در بخش دیگری از بازدید خود در دبیرخانه ستاد […] http://www.vatanfa.com/?s=حضور-رئیس-سازمان-تبلیغات-اسلامی-در-چهارمین-شب-نمایشگاه-قرآن