بازدید خبرنگاران از پشت صحنه ضبط مناظره انتخاباتی

پیش از ظهر امروز (شنبه) پنجم اسفند ماه خبرنگاران با حضور در سازمان صداوسیما در جریان روند تولید برنامه‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران قرار گرفتند.

در ابتدای این بازدید محمدباقر اعلمی، مدیر شبکه تهران و محمدحسین قرایی، مدیرکل روابط عمومی سازمان، توضیحاتی درباره روند و سیاست‌های تولید این برنامه‌ها ارائه کردند و سپس خبرنگاران با حضور در استودیو ضبط، نودال پخش مرکز اصلی و رژی انتخابات (اتاق فرمان) از جزییات تولید این برنامه‌ها مطلع شدند.

محمدباقر اعلمی مدیر شبکه تهران در ابتدای این بازدید درباره کانال‌های انتخاباتی گفت: پخش رسمی کانال‌های انتخاباتی با آغاز تبلیغات نامزد‌ها از بامداد پنجشنبه سوم اسفند ماه در تلویزیون آغاز شد.دو نکته اصلی برای کانال‌ها در نظر گرفته شد؛ اول بسته ۲۰ دقیقه‌ای برای معرفی نامزد‌ها بود که شامل معرفی کلی نامزدها، رزومه کاری، حامیان آن‌ها و سوال‌های مشخصی می‌شد که نسبت به برنامه‌های نامزد‌ها مطرح بود.

وی ادامه داد: ۴ کانال در تهران و ۵ کانال در شهرستان‌ها و همچنین سوالاتی برای برنامه طرح که موضوعاتی از تورم و گرانی را شامل می‌شود، در نظر گرفته شد. ۶۳ مناظره در استان تهران ضبط شده است که از بامداد پنجشنبه پخش آن‌ها هم آغاز شده است.

سپس محمد جبارزاده بعد از بازدید از استودیو شماره ۱۱ درباره برنامه‌های مناظره محور بیان کرد: ویدئو‌های مناظره‌ها به صورت جمعی است، چون تعداد نامزد‌ها بالاست و نمی‌توان به صورت ۲ نفره یا چند نفره مناظره را برگزار کرد البته در بخشی از شهر‌های استان تهران هم نامزد‌ها کمتر بودند. چهار کانال تهران براساس حروف الفباست و ترتیب نامزد‌ها براین اساس تنظیم شده است.

دانلود فیلم

بازدید خبرنگاران از پشت صحنه ضبط مناظره انتخاباتی

پیش از ظهر امروز (شنبه) پنجم اسفند ماه خبرنگاران با حضور در سازمان صداوسیما در جریان روند تولید برنامه‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران قرار گرفتند. در ابتدای این بازدید محمدباقر اعلمی، مدیر شبکه تهران و محمدحسین قرایی، مدیرکل روابط عمومی سازمان، توضیحاتی درباره روند و سیاست‌های تولید این برنامه‌ها ارائه کردند و […] http://www.vatanfa.com/?s=بازدید-خبرنگاران-از-پشت-صحنه-ضبط-مناظره-انتخاباتی