‎مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه «برمودا» بازدید کرد/ ارائه محتوای ارزشمند در بستر گفت‌وگویی جذاب



«برمودا» به میزبانی کامران نجف‌زاده دو هفته‌ای است شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۰ پخش خود را در شبکه نسیم آغاز کرده است.

این تاک‌شو با شعار «به وقت پیدا شدن» فضای صمیمانه‌ای را برای میهمانان خود ایجاد می‌کند و با چالش‌های غافلگیر کننده‌ای که برای هر مهمان طراحی شده است، آن‌ها را در موقعیت‌های جدیدی قرار می‌دهد.

سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در بازدید از استودیوی ضبط برنامه «برمودا» گفت: برنامه‌های شبکه نسیم با مأموریت سرگرمی و نشاط و امید به جامعه تولید و پخش می‌شود. برنامه‌هایی که گفتگو محور هستند و در شبکه سابقه دارند تجربه‌های خوبی به ارمغان آورده است تا در این حوزه علاوه‌بر محور‌های معنایی، سرگرمی هم در دل خودشان داشته باشند. در این برنامه هم مجموعه‌ای از پیام‌های مناسب و محتوای ارزش‌مند به مخاطب عرضه شده و گفت‌وگوی جذاب و گرمی شکل گرفته‌است. در این شرایط مخاطب با برنامه ارتباط برقرار می‌کند و می‌بینیم که در همین چند قسمت پخش شده بازخورد‌های خوبی از برنامه ارائه می‌شود که قابل تقدیر است.

وی افزود: امیدواریم در ادامه مردم و مخاطبان با ارائه نظرات خودشان تیم سازنده برنامه را کمک کنند تا یک برنامه گفتگو محور جدید به مجموعه برند‌های سازمان صدا و سیما اضافه شود.

وی درباره تولید این برنامه توضیح داد: قرار است این برنامه در ۵۲ قسمت تولید شود و مجموعه‌ای از انواع میهمان‌ها در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، هنری و ورزشی در برنامه حضور خواهند داشت. تلاش شده از همه طیف‌های جامعه مهمان داشته باشد و از همه چهره‌ها در هر فضای فکری و سلیقه‌ای استفاده شود تا یک گفتگوی جذاب شکل بگیرد.

خوشرو درباره انتخاب مجری توضیح داد: برای انتخاب هر مجری مجموعه اتاق‌های فکر شبکه و برنامه‌سازان مدت‌ها زمان می‌گذارند و با تأمل زیاد مشورت می‌کنند تا برای انتخاب یک چهره تصمیم بگیرند. ممکن است این چهره قبلا معرفی شده و مردم او را بشناسند و یا ممکن است چهره جدیدی به مجموعه مجریان صدا و سیما معرفی شود.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=‎مدیر-شبکه-نسیم-از-پشت-صحنه-«برمودا»-بازدید-کرد/-ارائه-محتوای-ارزشمند-در-بستر-گفت‌وگویی-جذاب