«محفل» برنامه‌ای فراتلویزیونی/ ۱۴۰۰ مناظره انتخاباتی یک هفته پخش می‌شود

برنامه «محفل» پدیده تلویزیونی است که فصل اول آن در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ از شبکه سوم سیما پخش شد. برنامه‌ای با محوریت قرآن کریم که توانست به سرعت جای خود را در قلب مخاطبان پیدا کند.

با توجه به استقبال گسترده مخاطبین از فصل اول برنامه تلویزیونی محفل، امسال نیز فصل دوم این برنامه، حوالی افطار میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

شب گذشته پیمان جبلی رئیس رسانه ملی از پشت صحنه فصل دوم محفل بازدید کرد و با عوامل گفتگویی داشت.

ویژه‌برنامه تلویزیونی محفل از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان، هر روز در ساعات پیش از افطار مهمان خانه مخاطبان رسانه ملی خواهد شد.

«محفل»

امسال همانند سال گذشته حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق و با اجرای رسالت بوذری کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی برنامه «محفل» هستند.

جبلی رئیس صداوسیما در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از برنامه محفل گفت: این کار زیر سایه اهل بیت انجام می‌شود و با اعتقاد باطنی تیم تولید اتفاق می‌افتد و از این رو یک کار فرا رسانه‌ای و فرا تلویزیونی است.

وی ادامه داد: یکی از دوستان می‌گفت این کار سال به سال سخت‌تر می‌شود. چون توقع مردم بالاتر می‌رود. من هم گفتم این کار دست ما و تیم تولید نیست. آن کسی که کار را تا اینجا آورده خودش بالاتر می‌برد. 

پیمانی جبلی
جبلی عنوان کرد: خوشبختانه برنامه وزین و پرمخاطب و مردمی محفل که در سال گذشته مردم ما شاهد اولین فصل آن بودند، در ماه مبارک امسال با تنوع و شکوه بیشتری پخش خواهد شد. آنچه که همکاران عزیز ما در تولید این برنامه انجام می‌دهند کاری فراتر از یک برنامه سازی است. کاری است که همراه با اخلاص و اعتقاد و باور گروه با انگیزه و علاقه‌مند است. به ثمر می‌رسد این برنامه در مقایسه با سال گذشته پرشکوه‌تر و جذاب‌تر خواهد بود.

وی درخصوص تاثیر این برنامه روی کودکان و نوجوانان گفت: شیوه نوین و بدیعی که محفل برای نزدیک شدن به معارف قرآنی پیش گرفت، ما ثمره اش را امسال در گروه‌ها و مجموعه‌های بسیار متعددی که در بین اقشار مختلف به خصوص کودکان و نوجوانان از سراسر کشور اعلام آمادگی برای شرکت در برنامه کردند و در واقع این برنامه یک پیشران معارفی در کشور شد.

رییس رسانه ملی

آغاز به کار تبلیغات تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی

وی در پاسخ به سوالی درباره مناظره‌ها توضیح داد: ۱۴۰۰ مناظره به مدت یک هفته بین حدود ۲۵۰۰ داوطلب پخش خواهد شد و مردم با دیدگاه‌ها و نظرات نامزد‌ها آشنا خواهند شد.۱۴۰۰ مناظره ضبط شده است که از امروز در ۲۰۰ کانال پخش خواهد شد. این تجربه برای اولین بار در رسانه ملی شکل می‌گیرد.

جبلی خاطرنشان کرد: راه اندازی ۲۰۰ کانال انتخاباتی برای معرفی برنامه‌های نامزد‌ها کاری ‌بی‌سابقه است که برای اولین بار در ایران و فکر می‌کنم در جهان باشد.

وی افزود: انتخابات در کشور ما بر اساس طبیعت جمهوری اسلامی متکی بر مردم است. از این رو برگزاری انتخابات هم باید مردمی باشد. ما در رسانه ملی کمک کردیم به اینکه انتخابات آگاهانه و مردمی اتفاق بیفتد.

 

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=«محفل»-برنامه‌ای-فراتلویزیونی/-۱۴۰۰-مناظره-انتخاباتی-یک-هفته-پخش-می‌شود