کدومیکی هیچ نقشی در ساخت لانه سگ نداشته، اما میخاد زرنگ بازی دربیاره!؟

سوال تصویری شناسایی آدم زرنگ: مجله خبری چشمک و محمد شایسته با یک چالش تصویری جالب دیگر با شما همراه است. همانطور که می دانید بسیاری از معماهای تصویری ساخته می شوند تا قدرت و مهارت های شناختی مخاطبان را افزایش دهد. بنابراین طبیعی است که برخی اوقات این معماها به لحاظ واقعیت در دنیای واقعی وجود ندارد. به واقع سازندگان این گونه معماها و سوالات تصویری تلاش دارند تا قدرت تمرکز و دقت شما را به چالش کشیده و در نهایت سبب رشد و توسعه انها شوند.

اگر علاقمندید که ذهن خود را ورزش دهید، می توانید با انجام منظم بازی های فکری و تصویری، ذهن خود را سلامت و فعال نگه دارید. در بلند مدت این فعالیت ها به رشد مهارت ها و توانائیهای شناختی شما کمک کرده و شما بدون آنکه خود متوجه باشید، این توانائی ها را افزایش می دهید. پس از مدتی متوجه خواهید شد که جزئی نگر شده و بسیاری از خطاها و اشتباهات را چه در زندگی واقعی و چه در فضای ازمون در زمان کم شناسایی می کنید.

با مجله خبری چشمک و سوال تصویری شناسایی آدم زرنگ، یعنی فردی که در ساخت لانه سگ نقش نداشته است؛ ولی تظاهر می کنه نقش داشته همراه شوید. تلاش کنید با استفاده از تحلیل منطقی خود و در زمان محدود ۴ ثانیه ای این فرد را در تصویر را پیدا کنید و ظرفیت بالای هوشی خود را اثبات کنید.

شاید بپسندید: همسر مرد را در بین ربات ها شناسایی کنید!

سوال تصویری شناسایی آدم زرنگ

پس با توجه به آنچه در دو پاراگراف بالا اشاره شد باید گفت که شما با حل این معمای تصویری در کمتر از ۴ ثانیه که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، ثابت کنید که یک کارآگاه فوق العاده هستید. اگر می‌خواهید مهارت‌های تصویری خود را فعال کنید، در حل این معمای شدید که هزاران نفر را در فیس‌بوک و اینستاگرام تحت فشار قرار داده است، درنگ نکنید.

پس حالت کارآگاهی خود را فعال کنید و بررسی کنید که در غلبه بر چالش های پیچیده متخصص هستید. پویایی امروز آسان است، اما شما باید بسیار متمرکز باشید زیرا باید کشف کنید که کدام یک از افراد حاضر در تصویر هیچ نقشی در ساخت لانه سگ نداشته اما تلاش می کند خود را یک انسان حیوان دوست معرفی کند. زمان خود را خیلی خوب محاسبه کنید، زیرا فقط ۴ ثانیه زمان خواهید داشت. تحلیل منطقی در این زمینه کمک زیادی به شما خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تست قدرت تمرکز: در تصویر، نکته مخفی ترسناک را پیدا کنید!

سوال تصویری شناسایی آدم زرنگ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری شناسایی آدم زرنگ

چطور گذشت؟ از صمیم قلب امیدواریم که توانسته باشید این چالش را که در صدر پیچیده ترین تمرینات ذهنی در شبکه های اجتماعی قرار دارد، پشت سر گذاشته باشید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید می توانید ۴ ثانیه بیشتر را سپری کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری شناسایی آدم زرنگ: لانه سگ با چوب ساخته شده است. فرد اول از سمت راست هیچ نقشی در ساخت لانه سگ نداشته است. او آجر به دست دارد که هیچ استفاده ای در ساخت لانه سگ ندارد. اما سه فرد دیگر هر کدام در ساخت این لانه کاری انجام داده اند. یکی با میخ و چکش خود قطعات چوبی لانه سگ را به هم وصل کرده است. دیگری با اره قطعات چوب را به اندازه دلخواه بریده و سومی نیز لانه را رنگ کرده است.

بیشتر بخوانید: چیستان:اگر فردی آدم سرشناسی باشد،او چه‌کاره است!؟

سوال شناسایی آدم زرنگ

امیدوارم از سوال تصویری شناسایی آدم زرنگ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون تمرکز: چه اشکال یا اشکالاتی در تصویر کلینیک دامپزشکی دیده می شود!

آزمون قدرت تمرکز: کلمه DOG را در میان حروف مختلف پیدا کنید!

تست شخصیت: نوع مشت کردن دستان نشان می دهد که آیا انسان صادقی هستید یا برعکس!

تست شخصیت: نحوه ایستادن، شخصیت واقعی شما را آشکار می کند!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=کدومیکی-هیچ-نقشی-در-ساخت-لانه-سگ-نداشته،-اما-میخاد-زرنگ-بازی-دربیاره!؟