وهابیت: اهل سنت احمق هستند!

به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول هفته وحدت نامگذاری شد. هفته ای که در آن می بایست بر اشتراکات متعدد مسلمین بیش از پیش تاکید شود تا دشمنان طماع آنان از چنگ اندازی به کشورهای اسلامی مایوس شوند اما این به مزاج وهابیت سازگار نیست.

هر ساله پروژه وحدت ستیزی در شبکه های ماهواره ای با دعوت از افرادی که جایگاهی علمی و مردمی ندارند و همواره سعی در انتصاب خود به اهل تسنن دارند کلیک می خورد.

امسال نیز همانند سالهای قبل این هجمه ها از شبکه بی بی سی انگلیس گرفته تا شبکه های وهابی انجام پذیرفت.

 

پروژه وحدت ستیزی در شبکه های وهابی با فحش و اهانت به برادران اهل تسنن همراه بود.

“عبدالله حیدری” کارشناس شبکه وهابی کلمه، که همواره مدعی انتصاب خود و دیگر وهابیون به اهل تسنن بودند با این اظهارات خود، پرده از چهره واقعی خود برداشتند.

وی که از نزدیکتر شدن شیعه و سنی بسیار عصبانی بود با الفاظی همچون ” سنی های احمق، سنی های بی غیرت” برداران اهل تسنن را “دین فروش و دنیا طلب” خطاب قرار داده و گفت:« ای ملت احمق، ای سنی های احمق، ای سنی های بی غیرت ای کسانیکه دین برای شما آلت شده، ای کسانیکه دین را وسیله شهرت کرده اید، ای کسانیکه به نام دین و به نام پیغمبر و به نام اسلام، بسیار بی شخصیت، دنبال اینها می افتید و در کشورها، این طرف و آن طرف می روید،[و] روی سیاه اینها را می خواهید سفید کنید.»

این اظهارات سخیف و بی پایه و اساس در حالی به برادران اهل تسنن و روحانیون شیعه نسبت داده می شود که دشمنان شیعه و سنی برای اختلاف افکنی به هر حربه ای روی آورده اند تا مسلمانان در مقابل دشمن واحد خود، موضع واحد اتخاذ نکنند.

گفتنی است که وهابیون همواره خود را به برادران اهل تسنن منتصب می کردند و خود را پرچم دار قرآن و سنت می دانستند اما این اظهارات خلاف صریح آیه “واعتصموا بحبل الله” ی است که مسلمانان را به وحدت دعوت کرده است و از آنان خواسته در کار نیکی که به برکت انقلاب اسلامی برای اتحاد مسلمین پیشنهاد شده بود، شرکت کنند اما از آنجا که آرمان وهابیت و خواسته قلبیشان “اختلاف و تفرقه” بین صفوف مسلمانان است نباید از آنها بیش از این انتظار داشت.

http://www.vatanfa.com/?s=وهابیت:-اهل-سنت-احمق-هستند!
ستاره (***مهسا***) گفته:

فک میکنم یکی از ارمان های انقلاب اسلامی که هنوز هم جای کار داره وباید روش کار بشه همین مسئله اتحاد شیعه وسنی هستش امام خمینی هم دراین مورد میفرمایند که

(ای مسلمانان جهان که به حقیقت اسلام ایمان دارید به پاخیزید ودر زیر پرچم توحید و درسایه تعلیمات اسلام مجتمع شوید و دست خیانت ابرقدرت ها را از ممالک خود وخزائن سرشار کوتاه کنید ومجد اسلام را اعاده کنید ودست از اختلاف و هواهای نفسانی بردارید که شما دارای همه چیز هستید .برفرهنگ اسلام تکیه زنید وباغرب وغرب زدگی مبارزه نمایید وروی پای خودتان بایستید )(صحیفه نور ج۱۴ ص۸۳)

kazem گفته:

سلام میفرستم خدمت همه شما مسلمانان اهل تسنن
من بااینکه خودم شیعه هستم همیشه وقتی پای حیثیت اسلام ودین میاد وسط حتی توی خانواده خودم از اهل تسنن دفاع میکنم و همیشه به اصولی که پیوند دهنده این اتحاد هست غبطه میخورم. البته داعیه دفاع از آرمان های انقلاب رو ندارم ولی حیثیت اسلام رو بالاتر از هر چیز میدونم که آبروی مومن (هیچ فرقی در بین انواع مذاهب چه اسلامی وغیراسلامی ندارد) از آبروی کعبه هم بالا تره. امیدوارم روزی برسه که همه ادیان اتحادی بینشون ایجاد شه که از نظر قران همه ادیان یکیست وآن توحید است.

ستاره (***مهسا***) گفته:

درستشم همینه چون هیچ کدوم از ما نمیتونیم دیگری رو به خاطر عقایدش مقصر بدونیم اگه ما کتاب داریم حدیث داریم اعتقاد راسخ داریم وبزرگانمون از کوچیکی بهمون گفتن حضرت علی جانشین بر حق پیامبر بوده دقیقا سنی ها هم از همون دوران کوچیکی بهشون الغا شده که پیامبر برای خودش وامت بزرگش جانشین انتخاب نکرده بوده پس میبینید که ریشه بسیاری از انحرافات در دین رهبران دینی هستن که خدواند انشاالله همه کسانی رو که در دین انحراف ایجاد میکنند رو از زمین نابود کنه

دخترآریایی(ایرانی) گفته:

سلام.تبریک مهساخانم میبینم که یکی لنگه خودت، هم فکرخودت پیداشده!یعنی هرکی از بچگی هرراه اشتباهی بهش یاد دادن نباید بهش گفت بابا این چیزی که بهت یاددادن غلطه؟؟؟؟عزیزم شما که چراغ خاموش به همه میگی بی سواد،خودت که خیلی متوجه ای آخه چرا؟خواهشا به شعور ما توهین نکن خواهرمن.درحد یه دانشجو دلیل بیارومخاطبت رو توجیه کن!با این دلیلت داری هدف از اومدن این همه پیغمبر خدا رو میبری زیر سوال.

دخترآریایی(ایرانی) گفته:

به بت پرست هام از بچگی میگن این سنگ و چوب خداته.برای این که به وجود مبارکشون بر نخوره نباید راه درست رو بهشون یاد داد؟مسئله بعد این که همه میدونن اتحاد خیلی خوبه.مانع سواستفاده دیگران میشه.وحدت می بخشه به امت بزرگ رسول خدا وبزرگان ما هم خواسته شون همین بودو کسی که غیر ازاینو بخواد اصلا مسلمان نباید نامیدش.کاملأ هم درسته که قرآن و دین و قبله ی واحدی با اهل سنت داریم

دخترآریایی(ایرانی) گفته:

اما این تلاش برای اتحاد،باید متقابل باشه.مخصوصأ جمعیت اون هام که بیشتر عربستان داره تمام تلاششو میکنه هرچیزباقی مونده از اهل بیت رو ازبین ببره.شبکه تلویزیونی درست میکنه و به ائمه ماوشیعیان توهین میکنه بعدما بیایم بگیم اشکال نداره چون قرآن ودین و قبله مون یکیه متحد باشیم و هرچی دوست دارین به شیعه ها بگین؟

دخترآریایی(ایرانی) گفته:

اما اگه کمی دقت کنید تو طول تاریخ همین وجه مشترکات باعث مشکلات شدند.تو جنگ صفین هم خیلی از آدم های ابله و کوته فکر گول خوردند.تادیدن دشمن قرآن برنیزه گذاشت،حضرت علی رو تنها گذاشتند.امام حسین(ع) با کیاجنگید؟آیا نمازخونا امام مظلوم ما رو شهید نکردند؟سنی ها الان آب ندارن وگرنه خیلی شناگرای ماهرین!

2108821332 گفته:

یکی نیست به این خانوم بگه با چشای خودت دیدی.
اگه مبنا مقایسه هستش چرا زنای ایرانی که بهشون تجاوز شد و بعنوان برده به عربستان فرستادنشون نمیگی.(حمله اعراب) که امام علی شما به عمر مشاوره نظامی میداد…………

جواد گفته:

قهرمانان ایران زمین زنده کنید

دخترآریایی(ایرانی) گفته:

شما با منیییییییییییییییییی؟؟؟؟
ببین شما سطحت خیلی پایینه من به افراد تازه به دوران رسییده ای مثل شما نمی تونم توضیح بدم.
آخه…لامصب اینجا حرف یه چیز دیگست چرا بحث زنای ایرانی رووسط میاری.
ینی شما هم تو اون۸۰میلیون نفری هستی که منم هستم؟؟؟؟

وایسادنیا ,من دیگه باید پیاده شم..

امید گفته:

از کی تا حالا به دخترا اجازه بحث تو مسائل دینی رو دادن قابل توجه دختر آریایی

مینا گفته:

حضرت علی در موقع حمله ی ساسانیان مشاوره داد که به نفع ساسانیانم بود نه موقع خمله ی اعراب بی سواد

ایران گفته:

زنده باشید دوستان به هیچ کدوم باور نکنید همه بنا به روایت اونم چقد صحت داشته باشه بمانداز یکصدو بیست و چهار هزار رسول که همه شما دوستان اگه جمع بشید اسم بیست تا را به زور میتونید نام ببرید همه اومد بگن به فرمایش علامه استاد شهید برقعی الله یکی و لاشریکه نه الله حبل . لات . و … باور نکنید عزیزان جز الله و وحدانیت ذات حق…. بت .بته چه سنگ چه ضری و الا … همه برای استثمار ذهن و روح شما اومدن بت چه بت چه ضری,و چه ذهنیت … بت بته فقظ شکلش عوض میشه….