همسر و فرزندان واقعی بازیگر نقش ممیسابو در سریال یوسف پیامبر+عکس و بیوگرافی


بیوگرافی سیروس کهوری نژاد: این بازیگر متولد ۲ مرداد ۱۳۴۲ در بندرعباس ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. کهوری نژاد دارای مدرک فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و از ۲۷ سالگی وارد دنیای هنر شده است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک بیوگرافی سیروس کهوری نژاد و عکس های خانوادگی این هنرمند را مشاهده خواهیم کرد.

بیوگرافی سیروس کهوری نژاد

سیروس کهوری‌ نژاد متولد ۲ مرداد ۱۳۴۲ در هرمزگان است. او فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس تهران است، بجز هنر بازیگری در عرصه کارگردانی تئاتر و سینما نیز فعال است، در دانشگاه های هنر تدریس می کند و گاهی نیز عکاسی ….

مادرش پروین خدا پناه و پدرش علی نام دارد که او را در ۱۲ سالگی از دست داده و در خانواده ای شهیدپرور بزرگ شده و برادرش مسعود از شهداست و یک خواهر به نام هدی نیز دارد که در دکوراسیون و هنرهای عروسکی فعال است.

بیوگرافی سیروس کهوری نژاد

شروع فعالیت

کهوری‌ نژاد بازیگری را از سال ۱۳۵۹ با تئاتر متوری به کارگردانی شهره لرستانی در دانشکده هنرهای زیبای تهران آغاز کرد، نگارش و کارگردانی فیلم کوتاه داستانی بنام دنیای من را نیز از سال ۱۳۶۴ در انجمن سینمای جوان بندرس عباس از نخستین کارهای هنری جدی اش در استان است.

از سال ۱۳۶۵ فیلم بی بی را ساخت، نخست کار سینمایی وی بنام بازی در آنسوی غروب در سال ۱۳۶۷ بود، او در نویسندگی و نگارش فیلمنامه نیز دستی بر قلم دارد. بازی در سینما را از حدود سال ۶۷ آغاز کرد و علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی ، عکاسی و تدریس بازیگری نیز فعال است.

بیوگرافی سیروس کهوری نژاد

سیروس کهوری نژاد در فیلم های سینمایی چون بیا با من ، زخمی ، روزی که زن شدم ، دختری به نام تندر ، اخراجی ها ، مروارید ، پری دریایی ، فیلسوف های احمق و… ایفای نقش کرده است. اغلب مخاطبان تلویزیون سیروس کهوری نژاد را با بازی در سریال های تاریخی و نقش آفرینی در این سریال ها مانند مختارنامه ، یوسف پیامبر ، شیخ مفید، ولایت عشق می شناسند.

از جمله سریال هایی که سیروس کهوری نژاد در آنها به ایفای نقش پرداخت میتوان به فروغ بی پایان ، ردپای دوست ، شیخ مفید ، ماه مهربان ، دومین انفجار ، ولایت عشق ، شیرینی زندگی، خانه آرزوها ، تازه چه خبر همسایه ، عروج ، مسافر سحر ، وفا ، یوسف پیامبر ، مختارنامه ، رخصت ، آسمان من ، سه شنبه شب و ستایش اشاره کرد.

بیوگرافی سیروس کهوری نژاد

شهرت و کارهای شاخص

سیروس کهوری‌ نژاد را بیشتر در نقش های تاریخی دیده ایم، نقش وی در فیلم روز واقعه، ولایت عشق و بازی زیبای وی در فیلم های اخراجی ها را بیاد داریم، اما شاخص ترین بازی در سریال یوسف پیامبر و مختارنامه در نقش غلام حرمله بود.

سریال یوسف پیامبر

سیروس کهوری نژاد بازیگر نقش ممیسابو در سریال یوسف پیامبر است. وی همبازی مصطفی زمانی در این سریال بود که سال ۱۳۸۷ از شبکه یک سیما پخش شد. سیروس کهوری‌نژاد در سریال‌های تاریخی دیگری چون ولایت عشق و مختارنامه هم بازی کرده است. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی سیروس کهوری‌نژاد را ببینید.

بیوگرافی سیروس کهوری نژاد

ازدواج

سیروس کهوری‌ نژاد با آذر طهماسب نظامی در سال ۱۳۷۲ ازدواج کرده است.

همسر سیروس کهوری نژاد
همسر سیروس کهوری نژاد

این زوج دارای سه فرزند پسر به نام روزبه، عرفان و مسعود می باشند، خانوم طهماسب از بازیگران قدیمی می باشد.

فرزندان سیروس کهوری نژاد

وی از چهره های متفاوت هنر کشور به شمار میرود، دوست دار محیط زیست، طبیعت و دریاست و میانه بسیار خوبی با گل و گیاه، آکواریوم، پرندگان، اسب سواری و بوکس و موسیقی سمفونی کلاسیک و پاپ و جاز دارد. وی درباره شغل دوم خودش می گوید:

شخصا بازیگری هستم که علاقه ای ندارم به بازی در هر اثری رضایت دهم و برای همین است که سراغ آتلیه عکاسی ام آمده ام، در وادی عکاسی بخشی اش بیزنس و وجه صنعتی کار است و دیگری وجه هنری آن،شخصا سعی میکنم وجه هنری را در کنار وجه صنعتی آن ادامه دهم و البته که این امتداد باعث میشود هم از عکاسی لذت ببرم و هم ارتزاق کنم. آتلیه خانه عکس ۴۴ توسط وی و خانواده اش اداره می شود.

بیوگرافی سیروس کهوری نژاد

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=همسر-و-فرزندان-واقعی-بازیگر-نقش-ممیسابو-در-سریال-یوسف-پیامبر+عکس-و-بیوگرافی