«بچه زرنگ» ۶۲ میلیاردی شد/ صعود به رتبه سوم فیلم پرمخاطب سال

«بچه‌زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری تنها فیلم غیرکمدی سینمای ایران است که توانست به باشگاه ۶۰میلیاردی‌های سینمای ایران وارد شود و در جمع ۶ فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران قرار بگیرد.

این انیمیشن سینمایی که از ابتدای اکران با اقبال کودکان و خانواده‌هایشان همراه شده است، تا امروز نزدیک به ۱میلیون و ۹۰۰هزار مخاطب در سینما‌های کشور به تماشایش نشسته‌اند و بر همین اساس به لحاظ تعداد مخاطب، سومین فیلم جدول اکران سال جاری است که همچنان نمایش آن در سالن‌های سینمای کشور ادامه دارد.

«بچه زرنگ» که سینمای راهبردی کودک و نوجوان را نمایندگی می‌کند، پس از کمدی‌های «فسیل»، «هتل»، «شهر هرت»، «انفرادی» و «هاوایی» قرار گرفته و جایگاه ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داده است.

این انیمیشن سینمایی از ابتدای اکران تاکنون رکورد پرمخاطب‌ترین انیمیشن و پرفروش‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران را نیز از آن خود کرده است که فروشی بیش از ۶۲ میلیارد تومان می‌شود.

«بچه‌زرنگ» محصول مشترک گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به همت یک گروه ۲۵۰ نفره از هنرمندان جوان ایران ساخته شده است.

منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=«بچه-زرنگ»-۶۲-میلیاردی-شد/-صعود-به-رتبه-سوم-فیلم-پرمخاطب-سال