نکته سنجی، پس بگو پدر دختر در حال بازی کدوم مرد داخل پارک هست!؟


آزمون تصویری شناخت پدر دختر در حال بازی: آیا جرأت این را دارید که خود و توانائی های خود را با آزمون تصویری شناخت پدر دختر در حال بازی امتحان کنید. آزمونی که تنها ۵ درصد از شرکت کنندگان در این معمای تصویری توانستند آن را حل کنند. به گفته طراح این آزمون، فقط یک نابغه واقعی که دارای چشمانی تیزبین چون عقاب و دقت و تمرکزی همچون کارآگاهان پلیس هستند، می توانند آن را در زمان تعیین شده ۵ ثانیه ای رمزگشایی و تحلیل خود را ارائه دهند.

پس فرصت را غنیمت شمرده و با کمک آزمون تصویری شناخت پدر دختر در حال بازی بررسی کنید که مهارت های منطقی و شناختی شما چگونه است؟ آیا می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید یا خیر؟  پس اگر “کارآگاه” خوبی هستید، می توانید این معمای تصویری جالب را که با عنوان آزمون تصویری شناخت پدر دختر در حال بازی، در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر شده است را حل کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت پدر دختر در حال بازی همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون هوش: با دلیل بگو کدامیک از این دو نفر آرایشگر نیست!؟

آزمون تصویری شناخت پدر دختر در حال بازی

شما همواره می توانید جذاب ترین، پیچیده ترین و چالش برانگیز ترین سوالات و  معماهای تصویری را به همراه پاسخ در مجله خبری چشمک دنبال کنید. همکاران ما در مجله خبری چشمک تلاش دارند با انتشار این معماهای تصویری هم لحظاتی خوشی را برای اوقات فراغت شما رقم بزنند و هم در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش داشته باشند. شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای خود را بهبود ببخشید. پس با چشمک همیشه همراه باشید و این آزمون ها را با دوستان و نزدیکان خود همرسانی کنید.

اگر اغراق نباشد، آزمون تصویری شناخت پدر دختر در حال بازی، آنقدر چالشی است که تنها ۵ درصد از افراد در اولین تلاش موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید پیروز آزمون شناخت پدر دختر باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر آزمون را بررسی کنید.

شما در تصویر با سه فرد بزرگسال و یک کودک در پارک مواجه هستید. یکی از مردان تصویر، پدر این دختر کوچولو است. به نظر شما کدومیک از افراد تصویر می تواند پدر این دختر کوچک باشد!؟ اگر در ۵ ثانیه پدر دختر را شناسایی کنید شما یک نابغه هستید.

شاید بپسندید: در نگاه اول چهره دیدی یا درخت!؟ | افشای خصوصیات شخصیتی پنهان!

آزمون تصویری شناخت پدر دختر در حال بازی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ آزمون تصویری شناخت پدر دختر در حال بازی

احتمالا درجه سختی آزمون تصویری شناخت پدر دختر در حال بازی، شما را گیج کرده است و هنوز به دنبال پاسخ هستید، اشکالی ندارد. می توانید زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید. به دنبال یک نشانه کوچک باشید تا این آزمون را رمزگشایی کنید.

.

.

.

.

 

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت پدر دختر در حال بازی: ما پاسخ را در تصویر زیر علامتگذاری کرده ایم. اگر دقت کنید هم دختر کوچولو و هم مرد قوی هیکل یک نقاشی جالب روی دست خود دارند. احتمالاً دختر کوچولو این نقاشی را روی بازوی پدرش کشیده باشد. برخی به پارچه سبزرنگی که به دست دختر و فرد روبروی او وجود دارد اشاره کرده اند. اگر دقت کنید فرد روبروی این دختر هم بچه ای کم سن و سال و نوجوان به نظر می رسد. احتمالاً این دو خواهر و برادر هستند و پدرشان مرد قوی هیکل تصویر است.

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: پاسخ عبارت آخر را در کمتر از ۱۰ ثانیه پیدا کنید؟

پاسخ آزمون شناخت پدر دختر در حال بازی

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

اگر در یک نگاه اشتباه کلاس درس را پیدا کنی، نابغه ای!

آزمون قدرت تمرکز: در ۵ ثانیه حرف های متفاوت را بین Y ها پیدا کنید!

یکی از حیوانات فانتزی را انتخاب کن تا بگم بهترین ویژگی شخصیتی ات چیه!؟

فقط ۶% از افراد در ۷ ثانیه گل های متفاوت را پیدا می کنند!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=نکته-سنجی،-پس-بگو-پدر-دختر-در-حال-بازی-کدوم-مرد-داخل-پارک-هست!؟