کدومیکی دزده، کدوم صاحب خونه!؟

آزمون تصویری شناخت صاحبخانه از دزد: شما حل این مطلب از سری مطالب سوالات هوش بخش تفریح و سرگرمی وب سایت چشمک می توانید هوش و نبوغ خود را به رخ همگان بکشید. سوال معمایی امروز با عنوان آزمون تصویری شناخت صاحبخانه از دزد از جمله معماهای تصویری است که کمتر کسی می تواند در زمان مشخص شده ۵ ثانیه ای آن را حل کند. این معما واقعا شما را گیج خواهد کرد. اگر می خواهید با یک چالش واقعی روبرو شوید، این آزمون را از دست ندهید.

طراح این سوال هوش، پس از انتشار آن در شبکه اجتماعی ردیت (Reddit.com) با واکنش های جالبی از سوی مخاطبان خود مواجه شد. بسیاری معتقد بودند که اساسا این سوال هوش یا آزمون شناسایی صاحبخانه از دزد فاقد یک پاسخ واقعی و درست است. برخی دیگر از طرح سوال خواسته بودند که خود زودتر پاسخ را ارائه دهد. همه این واکنش ها نشان داد، که تنها یک فرد تیزبین و باهوش می تواند در زمان ۵ ثانیه ای آزمون تصویری شناخت صاحبخانه از دزد را تحلیل و پاسخ دهد.

شاید بپسندید: محسن تمام اعداد از ۳۰۰ تا ۴۰۰ را روی یک کاغذ نوشت | او رقم ۳ را چند بار نوشته است!؟

آزمون تصویری شناخت صاحبخانه از دزد

آیا به دنبال سخت ترین ترین و جذاب ترین بازی های فکری، معماها ، تست ها و … در اینترنت هستید؟ بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک به روزترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری را با شما به اشتراک می گذارد. شما با کمک این آزمون ها و سوالات هوش می توانید به بهترین شکل ممکن مغز خود را ورزش و تمرین دهید.

افزایش فعالیت مغز که نقش اصلی و کلیدی در بدن را ایفا می کند، می تواند به افزایش هوش و مهارت های شناختی شما کمک زیادی بکند. پس تلاش کنید به صورت روزانه و مرتب انجام بازی های فکری را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

در آزمون تصویری شناخت صاحبخانه از دزد، شما باید به پلیس کمک کنید! در تمرین ذهنی امروز،  دو نفر را با اسلحه در وسط یک اتاق را می بینید که فقط یکی از آنها دزد مسلح است. فرد دیگر صاحبخانه است که توانسته است به گونه ای پلیس را مطلع کند. پلیس سر صحنه حاضر می شود، اما دو نفر را می بیند که بر روی هم اسلحه کشیده اند!

به نظر شما کدامیک صاحبخانه و کدامیک دزد مسلح است؟ به پلیس کمک کنید که بتواند زودتر تصمیم گرفته و دزد را خلع سلاح کند. زمان ۵ ثانیه شما از هم اکنون که تصویر را می بینید شروع شد!

شاید بپسندید: با پیدا کردن ارزش عددی هر حیوان، مجموع عددی ارزش حیوانات را درعبارت آخر پیدا کنید!

آزمون تصویری شناخت صاحبخانه از دزد

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت صاحبخانه از دزد

شما فقط ۵ ثانیه فرصت داشتید تا دزد را شناسایی کنید. آیا نیاز به مشاوره دارید؟ از هر گونه حواس پرتی اجتناب کنیدو جزئیات را بررسی کنید. ۵ ثانیه دیگر نیز به شما فرصت می دهیم.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ را بدست نیاوردید؟ اگر تا اینجا پیش رفتید، ممکن است هنوز مهارت های یک کارآگاه را نداشته باشید، بنابراین ما پرونده حل شده را به شما ارائه می دهیم. پاسخ شما را شگفت زده خواهد کرد.

دزد فردی است که در سمت چپ تصویر قرار دارد. دقت کنید او اسلحه را در دست راست خود گرفته است و این نشان می دهد که او راست دست است. اما به اشیا علامتگذاری شده در تصویر نگاه کنید. همه برای یک چپ دست طراحی شده اند. فرد سمت راست اسلحه را به دست چپ خود گرفته است. این نشان می دهد که این خانه شخصی او است و وی صاحبخانه است.

شاید بپسندید: آزمون هوش: با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو مرد، گزینه مناسب ازدواج دختر خانم است!

پاسخ آزمون شناخت صاحبخانه از دزد

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت صاحبخانه از دزد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

 آزمون هوش: اگر رمزگشایی ات خوبه پاسخ عبارت آخر را بدست آورید!؟

سوال هوش: کدامیک از این بچه ها صاحب گربه است!؟

چیستان: نام حیوانی است که دو حرف اول آن نام عضوی از بدن و سه حرف آخرش نام دخترانه است!

معمای هوش: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر گدا نیست!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=کدومیکی-دزده،-کدوم-صاحب-خونه!؟