بازیگر دکتر جکول شب های برره به همراه خانواده اش+به اصغر حیدری نمی خورد همچین پسر و دختری داشته باشه!


بیوگرافی اصغر حیدری: بازیگر دکتر جکول (زادهٔ مهر ۱۳۴۱ در تهران) بازیگر ایرانی است که بیشتر در مجموعه‌های طنز تلویزیون فعالیت دارد. اصغر حیدری بازیگر دکتر جکول در سریال شب‌های برره کنار پسر و دختر و نوه های خیلی زیبا و خوش چهره اش را ببینید.
از معروف‌ترین نقش‌های وی فیروز سرایدار در ساختمان پزشکان، ابی آبدارچی در نقطه‌چین، دکتر جکول در شب‌های برره شریفی در سریال مسافران و دکتر چمبه در سریال روزی روزگاری مریخ می‌باشد.

در این مقاله بخش فرهنگ و هنر در بخش فیلم و سریال مجله خبری چشمک به بررسی زندگینامه و تصاویر جدید اصغر حیدریو همسر و فرزندان جوانش پرداخته ایم.

 

بیوگرافی اصغر حیدری

اصغر حیدری متولد ۱۳۴۱ در آبادان، بازیگر است،خیلی دیر وارد جلوی دوربین شد. شروع فعالیت های هنری اصغر حیدری در سال ۱۳۶۸ به عنوان تهیه کننده بود و اولین حضورش در جلوی دوربین در سال ۱۳۷۲ در فیلم سینمایی همسر به کارگردانی مهدی فخیم زاده بوده است و شروع کار در تلویزیون هم در سال ۱۳۸۱ در سریال پاورچین بود. با این حال با نقش دکتر جکول در شب های برره به شدت به شهرت رسید.

اصغر حیدری بیشتر در مجموعه‌های طنز تلویزیون فعالیت دارد. و در سریال شب های برره در نقش دکتر جکول به کارگردانی مهران مدیری شهرت یافت.

بیوگرافی اصغر حیدری

ویژگی های اخلاقی اصغر حیدری

او فردی شوخ و خون گرم بوده و می گوید که در مهمانی های خانوادگی کسی از نظر شوخی و مجلس گرم کنی به گرد پایم نمیرسد. وی در پاسخ سوالی که چهره عصبانی دارید ولی به نظر مهربان می رسید گفت:

بله هرکس خوب چهره ای دارد ولی انتخاب من به عنوان بازیگر نقش های منفی این حس را بیشتر به بیننده منتقل می کند ولی سعی می کنم مهربان باشم.

خانواده اصغر حیدری

اصغر حیدری چندین سال قبل ازدواج کرده است و ماحصل این ازدواج یک دختر و یک پسر به نام رضا است.

خانواده اصغر حیدری

اصغر حیدری در شب های برره

شب‌های برره یک مجموعهٔ تلویزیونی طنز ایرانی به نویسندگی پیمان قاسم‌خانی، تهیه‌کنندگی مجید آقاگلیان و حمید آقاگلیان و به کارگردانی مهران مدیری است. این مجموعه از تاریخ ۲ مهر ۱۳۸۴ تا ۱۸ بهمن ۱۳۸۴ هر شب حدود ساعت ۲۰ (و در پایان دوران پخش حدود ساعت ۲۲) از شبکهٔ سه پخش می‌شد. داستان در زمان رضاشاه رخ می‌دهد و مصیبت‌های کیانوش در روستای خیالی برره را به تصویر می‌کشد. از بازیگران اصلی سریال می‌توان به سیامک انصاری و مهران مدیری اشاره کرد. این سریال در بین مردم جزء محبوب‌ترین سریال های تاریخ کمدی ایران است.

کیانوش استقرارزاده سردبیر یک روزنامهٔ دههٔ ۱۳۱۰ خورشیدی است. او با نوشتن مقاله‌ای انتقادی علیه حکومت پهلوی به تبعید در نقاط دوردست ایران محکوم می‌شود. او در بین راه توسط یک مار (نشیمن‌گز) گزیده می‌شود و شیرفرهاد، پسر خان پایین‌برره یعنی سالارخان، او را به برره می‌آورد. اتفاقات این مجموعه در ایران زمان رضاشاه پهلوی اتفاق می‌افتد. البته در داستان‌های متفاوت این مجموعه اشارات زیادی به مسائل روز و مفاهیم امروزی وجود دارد.

بیوگرافی اصغر حیدری

تصاویر دختر و پسر اصغر حیدری

 

اصغر حیدری و دخترش
اصغر حیدری و دخترش

 

 

 

 

بیوگرافی اصغر حیدری
اصغر حیدری و نوه هاش

 

 

 

 

بیوگرافی اصغر حیدری

 

 

بیوگرافی اصغر حیدری

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=بازیگر-دکتر-جکول-شب-های-برره-به-همراه-خانواده-اش+به-اصغر-حیدری-نمی-خورد-همچین-پسر-و-دختری-داشته-باشه!