سحر بازیگر خردسال سریال خانه به دوش در ۲۶ سالگی! +عکس و بیوگرافی


بیوگرافی نگین اوشانره: این بازیگر که در دوران خردسالی به شهرت دست پیدا کرد؛ متولد سال۱۳۷۶ است و اکنون ۲۶ سال سن دارد. نگین اوشانره بازیگر خردسال را با سریال خانه بدوش می شناسیم. او که در این سریال به یاد ماندنی نقش دختر کوچک خانواده یعنی سحر را بر عهده داشت با انتشار عکسی از خود باعث حیرت همگان شده است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی نگین اوشانره و و عکس های جدید او در خدمت شما هستیم.

شاید بپسندید:

بیوگرافی نگین اوشانره

نگین اوشانره کارشناس بازیگری و کارگردانی می باشدو  از کودکی وارد بازیگری شده و تاکنون در سریال هایی چون خانه به دوش و مجموعه و خداوند عشق را آفرید در سال ۱۳۸۴ ایفای نقش کرده است در سریال «و‌خداوند عشق را آفرید» و در سریال راه شب به کارگردانی داریوش فرهنگ در کنار بازیگرانی نظیر ناصر ممدوح، شیوا خنیاگر، داریوش فرهنگ و محمدعلی کشاورز ایفای نقش کرده است نیز بازی کرده است.

بیوگرافی نگین اوشانره

او بعد از بازی در چند سریال دیگر در هیچ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی دیده نشده و خبر هنری از او منتشر نشده است.

شهرت با سریال خانه به دوش

خانه به دوش یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است که در ماه رمضان سال ۱۳۸۳ شمسی به نویسندگی و کارگردانی رضا عطاران از شبکه سه سیما پخش شد. این مجموعه تلویزیونی در سال‌های نیز بعد بار‌ها شبکه آی‌فیلم بازپخش شده است.

سریال خانه به دوش

آقا ماشاءالله (حمید لولایی) فرد بی‌پول و فقیری است که مشکلات مالی او را در وضعیت سختی قرار داده‌است، و به مشاغلی مثل هندوانه فروشی با وانت روی آورد در نهایت او برای اینکه مشکل مالی خود را حل کند و بتواند تنها از راه حلال پول در بیاورد، با آقای بیات (خشایار راد) که با او به طور اتفاقی آشنا شده همکاری می‌کند و پولی را برای سفر به مالزی به او می‌دهد؛ اما….

سریال خانه به دوش
صحنه ای از سریال خانه به دوش…. بچه های ماشالله در حال هندوانه خوردن، هندوانه هایی که ماشالله برای فروش نگه داشته بود.

تصاویر بزرگسالی سحر

عکس جدید اوشانره که در آن با چهره ای کاملا متفاوت نسبت به دوران کودکی خود دیده می شود، در فضای مجازی با استقبال گسترده ای روبرو شده است. بسیاری از کاربران با انتشار این عکس، از تغییرات شگفت انگیز او اظهار شگفتی کرده اند. نگین اوشانره با انتشار این عکس ها، نشان داد که همچنان در بازیگری فعال است و با چهره ای متفاوت، آماده حضور در عرصه هنر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=سحر-بازیگر-خردسال-سریال-خانه-به-دوش-در-۲۶-سالگی!-+عکس-و-بیوگرافی