«خال حجازی» همزمان با شب مبعث تماشایی شد+ فیلم



شعر نماهنگ «خال حجازی» از مرتضی حیدری آل‌کثیر و محمد اسداللهی است. علیرضا مرادی و مهدی نادی صفایی تنظیم کنندگان این اثر هستند و آهنگساز هم محمد اسداللهی است.

این اثر توسط موسسه نورانیک موزیک تولید شده است که کارگردان آن علی شیردل و تهیه‌کنندگی آن برعهده محمدجواد توسلی و علی فلاحت است.

موزیک ویدیوی «مصطفی گیان» نیز به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت مهرماه امسال به سه زبان فارسی، کردی و عربی از سروده‌های فاتح مولانایی، سجاد شاکری و مرتضی حیدری آل کثیر، آهنگسازی و خوانندگی احسان یاسین، علیرضا مرادی و محمد احمدی است منتشر شد.

نماهنگ «خال حجازی»

حضرت محمد مصطفی ۲۷ رجب سال ۴۰ عام الفیل، همزمان با سال ۱۳ پیش از هجرت پیامبر اسلام، در غار حرا توسط جبرئیل و از سوی خدا به پیامبری نائل آمد. ۲۷ رجب امسال برابر با ۱۹ بهمن ماه سالروز مبعث پیامبر اکرم (ص) است.

احسان یاسین خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرا متولد هشتم اردیبهشت سال ۱۳۷۸ است که در زمینه ساخت آثار موسیقی عرفانی و اسلامی فعالیت می‌کند.

آثار او عمدتا به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی هستند. گرچه فعالیت یاسین محدود به این زبان‌ها نیست و در آثارش همکاری و همخوانی با هنرمندانی از کشور‌های مختلف از جمله مصر، کانادا، آمریکا، کره جنوبی، آلبانی و اندونزی نیز دیده می‌شود.

وی معتقد است که این سبک از موسیقی محدود به زبان‌ها، کشور‌ها و مرز‌ها نیست و باید به هر زبانی که ممکن است کار‌هایی در این سبک و سیاق ساخته شود. یاسین هدف خود را گسترش صلح، آرامش و عشق در همه جهان بیان کرده است.

نخستین آلبوم رسمی یاسین اسفندماه سال گذشته با عنوان «ماه من» منتشر شد و نخستین کنسرت این خواننده فروردین ماه امسال در تالار وحدت برگزار شد.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=«خال-حجازی»-همزمان-با-شب-مبعث-تماشایی-شد+-فیلم