استایل متفاوت بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ + عکس و بیوگرافی


بیوگرافی ندا قاسمی (زاده ۳۰ خرداد ۱۳۶۶ در کرمانشاه)، این بازیگر تئاتر و تلویزیون و صداپیشه رادیو  است. او با ایفای نقش «شیرین» در مجموعه تلویزیونی نون خ، شناخته شد.در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی و عکس های جدید ندا قاسمی در خدمت شما هستیم.

شاید بپسندید: 

بیوگرافی ندا قاسمی

وی از سال ۱۳۸۶ بازیگری در تئاتر را شروع کرد. سپس در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به عنوان بازیگر و مجری در برنامه‌های مختلف با این مرکز همکاری کرد و از سال ۹۳ به عنوان گوینده، دوبلور و بازیگر در واحد نمایش رادیو کرمانشاه مشغول شد. وی همچنین دانشجوی دکترای رشته شیمی آلی در دانشگاه تهران است.

بیوگرافی ندا قاسمی

وی در کنار بازیگری در تئاتر و تلویزیون به حرفه دوبله نیز مشغول است. در سن ۲۰ سالگی بازیگری در تئاتر را آغاز کرد و سال ۹۵ در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای نمایش گاهی، کاندیدای بهترین بازیگر زن شد. همچنین با نقش آفرینی در سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی در نقش شیرین، نخستین تجربه بازیگری در تلویزیون را کسب کرد.

بیوگرافی ندا قاسمی

وی درباره نقش شیرین و داستان ازدواجش گفت: «هر چه بیشتر پیش می‌رویم نویسنده شخصیت‌ها را در بازیگران بیشتر می‌بیند و طبیعتاً نسبت به قبل بیشتر دستش می‌آید که چه اتفاقاتی را برای بازیگر بنویسد و او را درگیر چه ماجراها و ویژگی‌هایی کند.» ندا قاسمی در سریال رادیویی قلب بنفش به کارگردانی میرطاهر مظلومی نیز به ایفای نقش پرداخته‌است.

سریال نون خ

نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که از نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک به نمایش درآمد. «نون خ» در اصل مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. تاکنون ۴ فصل از این مجموعه ساخته شده‌است که در نوروز سالهای ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شدند. همچنین این مجموعه در هر چهار سال پخش جزو پربیننده‌ترین سریال‌های نوروزی صدا و سیما قرار گرفت. و فصل بعدی آن در حال ساخت است.

بیوگرافی ندا قاسمی

این سریال، داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) صاحب یک کارگاه فرآوری تخمهٔ آفتاب‌گردان است. او ۴ دختر و یک نوه دارد. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمهٔ آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته‌است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند.

در همین حین، خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته‌است و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند.

بیوگرافی ندا قاسمی

موفقیت های هنری ندا قاسمی

– در جشنواره های سراسری گوناگون از جمله جشنواره تئاتر ایثار بعنوان بازیگر برگزیده انتخاب گردید.

– در سال ۹۵ در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای نمایش گاهی، کاندید بهترین بازیگر زن شد.

– در فیلم کوتاه آواز دست ها به کارگردانی حمزه زارعی که در ۸ جشنواره جهانی حضور یافته، نقش ایفا کرده است.

عکس های ندا قاسمی

 

 

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی ندا قاسمی

 

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=استایل-متفاوت-بازیگر-نقش-شیرین-در-سریال-نون-خ-+-عکس-و-بیوگرافی