بستن صفحات فضای مجازی امام خامنه‌ای گواهی بر دروغ بودن آزادی بیانِ غربی

در نشست «مناسبات فرهنگی ایران و ونزوئلا» که در دانشگاه بولیواری ونزوئلا و با حضور جمعی از اندیشمندان و استادان دانشگاه برگزار شد، اقدام شرکت متا در حذف صفحات حامیِ فلسطینِ امام خامنه‌ای در اینستاگرام و فیس بوک محکوم شد. در این نشست که در سالگرد رونمایی از کتاب سلول شماره ۱۴، کتاب خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی در کاراکاس برگزار شد، پیام‌های وزرای فرهنگ ایران و ونزوئلا قرائت شد.

محمدمهدی اسماعیلی در پیام خود به این نشست با اشاره به یادداشت رهبر انقلاب اسلامی در نسخه اسپانیولی کتابِ «سلول شماره ۱۴» خطاب به ملت‌های اسپانیولی زبان و نیز رونمایی کتاب «سلول شماره ۱۴»، بر گسترش روابط فرهنگی دو ملت تاکید کرد.

اسماعیلی در پیام خود با اشاره به حوادث تلخ روز‌های اخیر در غزه، مدعیان حقوق بشر به سرکردگی آمریکا را دشمنان مشترک ملت‌های عدالت‌خواه عنوان کرده که با تحریم، ترور و سانسور با مخالفان شان برخورد می‌کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی با اشاره به حذف محتوا‌های حمایت از فلسطین توسط مدعیان آزادی بیان، افزوده است: «آزادی بیان تا زمانی معتبر است که به سیاست‌های ظالمانه‌ی ایشان خدشه‌ای وارد نکند. بسته شدن صفحات اطلاع رسانی رهبر معظم ایران، امام خامنه ای، پس از حمایت قاطع ایشان از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا، گواهیِ آشکاری بر این مسئله است.»

ارنستو ویگاس پولژاک، وزیر فرهنگ ونزوئلا نیز در پیامی با ابراز سلام گرم خود به ملت ایران، بر حق حیاتی ملت‌ها برای داشتن حاکمیت مستقل و دفاع از فرهنگ و سنت خود تأکید کرد و گفت: «ما می‌خواهیم از حق مردم خود برای حاکمیت مستقل، آینده‌ای مستقل، دفاع از ویژگی‌های فرهنگ‌هایمان در جهانی متنوع، که در آن برای همه فرهنگ‌ها در شرایط مساوی احترام وجود دارد، دفاع کنیم.»

در این نشست پروفسور ادگار فیگوئرا، محقق و پژوهشگر خانه مطالعات دانشگاه ملی بولیواری و رامون مدرو، رئیس بنیاد سگوندو پاسو درباره مناسبات فرهنگی ایران و ونزوئلا سخنرانی و تأکید کردند که تعامل فرهنگی به عنوان راهی برای مقاومت و ایجاد ارتباط نزدیک بین مردمان ملت‌های عدالت طلب است. 

گفتنی است، سال گذشته کتاب سلول شماره ۱۴، ترجمه اسپانیایی کتاب خون دلی که لعل شد، در نمایشگاه دوستی ایران و ونزوئلا رونمایی شد که با استقبال مخاطبان اسپانیایی زبان همراه شده و تاکنون به چاپ ششم رسیده است. در یادداشت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مخاطبان اسپانیایی زبان بر شناخت ملت‌های عدالت طلب از یکدیگر تأکید شده است.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=بستن-صفحات-فضای-مجازی-امام-خامنه‌ای-گواهی-بر-دروغ-بودن-آزادی-بیانِ-غربی