هنر خوب لباس پوشیدن: بینش مد مردان

خوش‌پوش بودن از خوش‌قیافه و خوش‌هیکل بودن تأثیر بیشتری در جذابیت آقایان دارد. حتی آقایانی که دارای چهره‌ای معمولی و قد و قامت معمولی هستند هم می‌توانند با خوب لباس پوشیدن و رعایت اصول لباس پوشیدن برای آقایان جذاب‌ترین فرد مهمانی باشند. اگر هدف شما از خوب لباس پوشیدن جذب دیگران نباشد هم با یک استایل بی‌نقص و شیک اعتماد به نفس خود را چندین برابر می‌کنید. رعایت نکات انتخاب لباس مردانه کار سختی نیست، اما به کمی هنر و دانش نیاز دارد. از این رو هر آنچه که باید درباره مد مردان بدانید را در این مطلب آورده‌ایم. برای آشنایی با قوانین طلایی انتخاب لباس آقایان، با ما همراه باشید.

۸ قانون طلایی خوب لباس پوشیدن برای آقایان

به طور کلی حتی با در نظر گرفتن تعدادی از این ۸ اصول در خصوص مد مردانه می‌توانید استایلی بهتر از همیشه داشته باشید:

با فرم بدنی خود آشنا شوید.

شاید لباسی که در تن مدل و مانکن عالی است، در تن شما مناسب نباشد. چرا؟ به این دلیل که آن لباس متناسب با فرم اندام و بدن شما نیست. به همین دلیل باید با فرم بدن خود آشنا شوید و برای مثال بدانید کدام قسمت‌ها لاغرتر و کدام قسمت‌ها پرتر هستند. بسیاری از آقایان دارای فرم بدنی مثلث برعکس هستند، به این معنا که بالاتنه آن‌ها از پایین‌تنه پرتر است. شلوار مردانه لی یا جین از نوع جذب برای این آقایان انتخاب مطلوبی نیست. بهتر است آن‌ها را با شلوارهای کارگو، مام و راسته جایگزین کنند.

ترکیب رنگی را دست کم نگیرید.

سعی نکنید همیشه لباس‌هایی یک رنگ بپوشید و به سراغ رنگ‌های تیره بروید. کمی متفاوت‌تر عمل کنید. می‌توانید رنگ‌های خنثی را با بعضی از رنگ‌های شاد و خاص ترکیب کنید. برای مثال رنگ کرمی یکی از رنگ‌های خنثی است که ترکیبی عالی با رنگ سبز دارد. رنگ طوسی هم رنگ خنثی دیگری است که با رنگ‌های نارنجی و قرمز جذابیت فراوانی دارد. در نتیجه لازم نیست همیشه به استفاده از رنگ مشکی و ست کردن آن با سایر رنگ‌های مشابه پایبند باشید. البته فراموش نکنید که رنگ لباس را باید با در نظر گرفتن نوع استایل مردانه خود انتخاب کنید.

درباره انواع استایل مردانه اطلاعات جمع کنید.

استایل‌های مردانه دارای انواع گوناگونی هستند. وابسته به سلیقه و سن خود می‌توانید یکی از این انواع را انتخاب کنید و ست خاص خود را داشته باشید. مهمترین انواع استایل مردانه به این ترتیب هستند:

  • استایل کلاسیک: استایل کلاسیک مشابه استایل رسمی به همراه کت و شلوار و به‌ویژه کت و شلوار ست است.
  • استایل اسپورت: این استایل نقطه مقابل استایل قبلی است و ترکیبی از تیشرت و شلوارک یا تی‌شرت و شلوار اسلش و کتونی است. همچنین لباس‌های ورزشی در این دسته قرار می‌گیرند.
  • استایل کژوال: استایل کژوال یک استایل راحت و شیک است که اغلب از لباس‌های نخی و لینن تشکیل می‌شود. شلوارهای نخی و گاهی هم کتان از اعضای اصلی این استایل هستند. برای زمستان هم هودی‌های ساده و بدون طرح را شامل می‌شود.
  • استایل مینیمال: استایل مینیمال هم تا حدودی مشابه کژوال است. در این استایل‌ها راحتی لباس نسبت به ظاهر آن اولویت دارد. اغلب هم از رنگ‌های خنثی سفید، کرم، شیری، طوسی و مشکی تشکیل شده است.
  • استایل راک: این نوع استایل از مدل‌های پرطرفدار بین جوانان است. ترکیبی از لباس‌های مشکی و به همراه نیم بوت مردانه است. شلوارهای آن اغلب از نوع زخمی یا زنجیردار هستند.

نظافت لباس را نسبت به برند اولویت دهید.

یک لباس تمیز و اتو کشیده نسبت به صد لباس برند جذابیت بیشتری دارد. هیچ چیزی به اندازه لکه‌های لباس و چین و چروک نمی‌تواند هنر خوب لباس پوشیدن را زیر سؤال ببرد. حتی خانم‌ها هم به آقایانی که لباس‌های تمیز و مرتب می‌پوشند، بیشتر جذب می‌شوند. پس لباس مردانه خاص لباسی است که به تازگی از خشکشویی آمده است.

کفش و کتونی اهمیت بسیار زیادی دارد.

در مقایسه با خانم‌ها، کفش و کتونی آقایان اهمیت بیشتری در استایل آن‌ها دارد. در واقع خانم‌ها دارای المان‌های بیشتری همچون کیف و شال هستند که می‌توانند به‌جای کفش، روی آن‌ها برای افزایش زیبایی استایل مانور دهند. اما آقایان باید به همین مسئله تکیه کنند و بدانند که کفش‌های آن‌ها توجه زیادی جلب می‌کند. بر روی کفش‌ها سرمایه‌گذاری کنید و بهتر است هر از گاهی یک جفت کفش باکیفیت و گران قیمت بخرید نسبت به اینکه چند جفت کفش بی‌کیفیت و غیراستاندارد داشته باشید. در ضمن اگر طرفدار استایل رسمی و استایل کلاسیک هستید، حتماً کفش و کمربند را ست کنید.

ساعت مچی برای هر استایلی ضروری است.

هیچ استایل جذاب و شیک مردانه‌ای بدون یک ساعت مچی تکمیل نیست. یک بار برای همیشه یک ساعت مردانه بخرید و با استایل‌های مختلف خود ست کنید. البته می‌توانید یک ساعت بند چرمی برای استایل‌های رسمی داشته باشید و یک ساعت استیل یا هوشمند برای سایر استایل‌های روزانه خود بخرید.

استفاده از لباس‌های گشاد را محدود کنید.

درست است که امروزه لباس‌های گشاد و به‌ویژه تیشرت مردانه لانگ و لش بسیار ترند است، اما بهترین گزینه برای خوش‌پوش بودن نیست. یکی از موارد هنر خوب لباس پوشیدن، شناخت کامل مناسب بودن هر لباس برای هر مکان است. در واقع این تیشرت‌ها نباید به لباس اصلی شما برای استفاده همیشگی تبدیل شوند. بلکه هر از گاهی و برای تنوع از آن‌ها استفاده کنید چراکه قد را کوتاه‌تر نشان می‌دهند و از جهتی کمی تینیجری و نوجوانانه هستند.

استایل خودتان را بسازید.

به طور کلی ایده و الهام گرفتن از لباس‌های افراد مشهور انتخاب مناسبی برای خوب لباس پوشیدن است. در واقع اغلب این افراد و سلبریتی‌های خارجی به ظاهر خود اهمیت زیادی می‌دهند و استایل‌های جذابی دارند. اما این به معنی کپی کردن استایل آن‌ها نیست. تنها در حد ایده گرفتن به آن‌ها توجه کنید و سپس بر اساس علاقه و فرم بدن خود استایل خودتان را بسازید.

بهترین لباس مردانه

بهترین لباس مردانه در یک کلام لباسی است که در آن احساس اعتماد به نفس، رضایت و راحتی داشته باشید. در نتیجه اگرچه موارد مذکور برای خوب لباس پوشیدن مردان اهمیت دارد، اما احساس خودتان نسبت به هر چیز دیگری اولویت دارد.

منبع: بانی مگ

Post Views: 3

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=هنر-خوب-لباس-پوشیدن:-بینش-مد-مردان