۷ اشتباه در لباس پوشیدن که مانع از خوش تیپ بودن شما می شود!


خوش تیپ بودن: از قدیم الایام تا کنون انسان ها همواره در پی زیبایی بوده و متمایلند شیک، جذاب و خوش تیپ به نظر برسند، برای جذابیت و داشتن تیپی مناسب تنها برندپوشی و پیروی از مد مورد توجه قرار نمی گیرد بلکه شما با رعایت نکاتی می توانید زیباتر از همیشه دیده شوید. اگر می خواهید جذابتر از هر زمانی دیده شوید، دور اشتباهاتی که در این بخش از دنیای مد آورده ایم و مانع از خوش تیپ بودن شما می شود را خط قرمز بکشید.

بیشتر بخوانید: چگونه یک زن باکلاس و خاص باشم؟ + ۱۶ تکنیک ساده

۱.به فرم و استایل بدنت توجه نمیکنی

راز خوش تیپ شدن این است که اندام خود را به درستی بشناسید و بر اساس ویژگی‌های بدنی خود، لباس را خریداری کنید تا شما را زیباتر نشان دهد، اگر شما به اندامتان توجه نکنید،سبب می شود که شیک و خوش پوش به نظر نرسید.

۲.متناسب با موقعیت لباس نمی پوشی

خوش تیپ بودن، قطعا پوشیدن لباس مناسب هر مکان یک هنر است. انتخاب صحیح لباس در هر موقعیتی، در واقع متناسب بودن با جمع و احترام به آن مناسبت و حاضرین آن جمع دارد و به شیک پوشی شما کمک می کند پس در موقعیت رسمی، لباس های کژوال نپوشید.

خوش تیپ بودن

۳.قانون انتخاب رنگ‌ها رو رعایت نمیکنی

برای خوشتیپ به نظر رسیدن به رنگ لباس هایتان دقت کنید، انتخاب رنگ های هماهنگ در استایل شما تاثیر زیادی می گذارد. با انتخاب رنگ های ناهماهنگ نمی توانید استایل زیبایی داشته باشید. سعی کنید در هماهنگی رنگ ها دقت کافی را به خرج دهید.

۴.لباس مناسب سایزت رو نمی خری

خوش تیپ بودن، برای زیبا و خوش تیپ به نظر رسیدن، لباسی را بپوشید که برازنده و اندازه تان باشد و از پوشیدن لباس های تنگ و خیلی گشاد بپرهیزید.

۵.سعی داری همیشه دنبال مد روز باشی

همیشه پوشیدن لباس های مدروز جذاب نیست و باید در انتخاب لباس تنها به مد توجه نداشت، بلکه لباس‌ها و اکسسوری‌هایی بخرید که طرح و رنگ آنها به گونه‌ای باشد که شما در تمام فصول سال یا حتی در سال‌های دیگر هم بتوانید از آنها استفاده کنید و خیلی زود دمده نشود.

خوش تیپ بودن

۶.ست کردن رو درست انجام نمیدی

خوش تیپ بودن، ست کردن لباس تاثیر شگفت انگیزی در زیبایی ظاهری افراد دارد. افرادی که هوشمندانه رنگ لباس های خود را با یکدیگر ست می کنند، معمولا توجه بیشتری را به خود جلب می کنند و خوش تیپ تر به نظر می رسند.

۷.فقط فکر میکنی باید برند و گرون بخری

خوش تیپ بودن، بسیاری از افراد تنها راز خوش پوشی را هزینه نمودن برای لباس و پوشیدن لباس های مارک و برند می دانند، اما تنها راز شیک پوش بودن خرید لباس های گران نیست بلکه شما می توانید با رعایت نکاتی در پوشش بدون پوشیدن لباس های مارک خوش تیپ به نظر برسید البته منکر این مسئله نیستیم که بسیاری از لباس های گرانقیمت شیک و با کیفیت هستند.

بیشتر بخوانید: زن باکلاس: چگونه یک زن باکلاس و جذاب باشیم؟ + ۹ عادت

دانلود سریال

http://www.vatanfa.com/?s=۷-اشتباه-در-لباس-پوشیدن-که-مانع-از-خوش-تیپ-بودن-شما-می-شود!