کدامیک از این ۳ مرد شیرین عقل، همسر این خانم فیس و افاده ای است!؟

آزمون تصویری شناخت همسر زن پرمدعا: معمای تصویری یا آزمون تصویری شناخت همسر زن پرمدعا که امروز در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر می شود از جمله معماهایی است که تقریباً کسی نتوانسته است در تلاش اول آن را رمزگشایی کند. در تصویر شما باید همسر خانم پرمدعا را شناسایی کنید. این معما به خوبی می توان مهارت های فردی و شناختی شما را محک بزند. پس با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت همسر زن پرمدعا همراه باشید و آن را با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید.

معمای تصویری یکی از بخش های سرگرمی است که طرفدارن و علاقمندان فراوانی دارد. این علاقمندی از چند جهت قابل بررسی است. در نگاه اول، معماهای تصویری سرگرم کننده هستند. همچنین این معماها زمینه خوبی برای ورزش مغز هستند. و در نهایت باید گفت که این سوالات و معماها هستند که باعث رشد توانایی ها و مهارت های شناختی افراد می شوند. پس اگر فکر می کنید می توانید یک کارآگاه باشید، این معما را در زمان مشخص شده حل خواهید کرد.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: کدام جوراب رنگی با بقیه فرق دارد!؟

آزمون تصویری شناخت همسر زن پرمدعا

جذاب ترین و پیچیده ترین پازل ها و معماهای تصویری را می توانید در بخش تفریح و سرگرمی چشمک ببینید. پس اگر به دنبال یک چالش تصویری سخت برای به چالش کشیدن مغز و ذهن خود آماده هستید می توانید مطالب موجود در بخش تفریح و سرگرمی چشمک را مورد توجه قرار دهید. جای درستی آمده اید و ما به زودی درباره آزمون تصویری شناخت همسر زن پرمدعا، توضیحات لازم را برای شما ارائه خواهیم کرد.

سوال آزمون تصویری شناخت همسر زن پرمدعا، بسیار ساده است: همسر خانم پرمدعا کدام یک از مردان تصویر است؟ در این معمای تصویری جدید شما می توانید سه مرد را مشاهده کنید، یکی از آنها همسر زن تصویر است. به نظر می رسد که هر سه مرد تصویر به لحاظ عقلی کمی دچار مشکل هستند. لذا زن احتمالاً تلاش دارد که پنهان کند که همسرش یکی از این سه مرد شیرین عقل است. اما شما بواسطه یک نشانه کوچک می توانید همسر او را شناسایی کنید. وظیفه شما این خواهد بود که کشف کنید که او کیست. فقط یادتان باشد که ۳ ثانیه برای این آزمون زمان دارید.

شاید بپسندید: داستان شنیدنی شاه عباس و مرد پینه دوز | به عیش و نوش برس، پولش را خدا میده!

آزمون تصویری شناخت همسر زن پرمدعا

.

.

.

.

 

 

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت همسر زن پرمدعا

چطور گذشت؟ اگر نتوانستید در زمان تعیین شده آن را حل کنید، احساس بدی نداشته باشید، زیرا ما پاسخ صحیح این معمای تصویری را برای شما قرار می دهیم. اما قبل از آن می توانید برای ۵ ثانیه دیگر تصویر آزمون تصویری شناخت همسر زن پرمدعا را مورد بررسی قرار دهید.

.

.

.

.

 

 

 

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت همسر زن پرمدعا: مرد اول از سمت راست همسر این خانم پرمدعاست. به حلقه ای که در دستان اوست توجه کنید. همانطور که اشاره شد زن تلاش دارد پنهان کند که یکی از این سه مرد شیرین عقل همسر اوست. لذا زن جلقه خود را از دستش خارج کرده است.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که بی صدا زنگ می زند!؟

جواب آزمون شناخت همسر زن پرمدعا

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت همسر زن پرمدعا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

سوال هوش ریاضی: مجموع ارزش عددی ۳ حیوان را در عبارت آخر پیدا کنید!

فقط نابغه ها در ۱۰ ثانیه پاسخ عبارت (۴۴+۴-۴÷۴×۴=؟) را پیدا می کنند!

با دلیل بگوئید که چه کسی دامن خانم معلم را رنگی و کثیف کرده است!؟

آزمون تمرکز: کدام مخزن زودتر از بقیه، پر می شود!؟



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=کدامیک-از-این-۳-مرد-شیرین-عقل،-همسر-این-خانم-فیس-و-افاده-ای-است!؟