کدامیک از این دو زن، همسر این آقاست که گیج شده!؟

سوال هوش تصویری شناسایی نامزد مرد : نشان دهید که چقدر دقیق، نکته سنج و باهوش هستید؟ شما با رمزگشایی سوال هوش شناسایی نامزد مرد می توانید اثبات کنید که به لحاظ قدرت تمرکز و دقت و همچنین هوش تحلیلی در سطح بالایی قرار دارید. بر همین اساس در بخش تفریح و سرگرمی چشمک امروز با یک معمای تصویری فوق العاده چالش برانگیز روبرو خواهید شد که می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را به چالش بکشد و یک تمرین ورزشی مناسب برای آن باشد.

اگر فکر می‌کنید مهارت‌های کافی برای غلبه بر هر چالشی را دارید، مهم نیست که چقدر شدید، پس نمی‌توانید این معمای تصویری را که فقط ذهن‌های واقعاً باهوش می‌توانند در زمان مشخص شده ۶ ثانیه ای حل کنند را از دست بدهید. آیا برای انجام سوال هوش تصویری شناسایی نامزد مرد اماده اید؟ پس با مجله خبری چشمک و سوال هوش تصویری شناسایی نامزد مرد همراه شوید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: حرف I را بین P ها در کمتر از ۸ ثانیه پیدا کنید؟

سوال هوش تصویری شناسایی نامزد مرد

شما باید تک تک جزئیات تصویر سوال هوش شناسایی نامزد مرد را با دقت بسیار مشاهده کنید. باید بدانید برای کشف پاسخ صحیح نیاز به تمرکز زیاد و مهمتر از همه یک چشم متخصص دارد. فقط در ۶ ثانیه باید بفهمید که نامزد مرد تصویر کدامیک از دو زن تصویر است. شما در تصویر سوال هوش تصویری شناسایی نامزد مرد، دو زن باردار مشابه هم می بینید که فقط یکی از آنان همسر واقعی مرد است. شما باید در زمان مشخص شده ۵ ثانیه ای همسر مرد را شناسایی کنید.سریع باشید، زمان می گذرد!

در صورتی که بتوانید در زمان مشخص شده آزمون را حل کنید، شما یک نابغه تمام عیار هستید. پس در صورت آماده بودن می توانید تصویر سوال هوش تصویری شناسایی نامزد مرد را ببینید. فقط یادتان باشد که برای پاسخگویی زمان شما محدود است.

بیشتر بخوانید: چیستان: کدام میوه است که سه حرف اولش نام یک کشور است!؟

سوال هوش تصویری شناسایی نامزد مرد

.

.

.

 

 

 

.

.

.

.

.

.

جواب سوال هوش تصویری شناسایی نامزد مرد

اگر شما موفق به عبور از این چالش تصویری شدید، باید به شما تبریک گفت. در غیر این صورت بهتر است برای فرصت دوم آماده شوید. در تلاش دوم خود نیز می توانید از ۵ ثانیه زمان استفاده کنید.

.

.

 

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش تصویری شناسایی نامزد مرد: به لامپی که در تصویر روشن است دقت کنید. نور لامپ باعث شده است که افراد تصویر سایه پیدا کنند. مرد سایه دارد و یکی از زنان نیز سایه دارد. اما زن سمت چپ ندارد. زن سمت چپ احتمالاً خون اشام است، لذا او همسر مرد نیست. زنی که سایه دارد همسر مرد است.

بیشتر بخوانید: تست قدرت تمرکز : تفاوت های دو تصویر کودک موج سوار را پیدا کنید!

پاسخ سوال تصویری شناسایی نامزد مرد

امیدوارم از سوال هوش تصویری شناسایی نامزد مرد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت خدا روزی رسان است اما گاهی یک اِهِنی هم لازم است!

 با دلیل بگوئید که کودک ربا در کدام تصویر قرار دارد!؟

اگر گربه را بین سگ های پارک پیدا کردی باید برای خودت اسپند دود کنی!

با پیدا کردن ارزش عددی گربه، جغد و پاندا پاسخ عبارت آخر را بدست آورید!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=کدامیک-از-این-دو-زن،-همسر-این-آقاست-که-گیج-شده!؟