کدامیک از این بچه ها صاحب گربه است!؟

سوال تصویری شناسایی صاحب گربه: توانائی ها و مهارت های مشاهده خود را در معرض آزمایش قرار دهید. شما با کمک سوال هوش شناسایی صاحب گربه می توانید بفهمید که تا چه اندازه دقیق هستید؟ در اصل، فقط کسانی که دارای حس رصد شدید هستند می توانند امیدوار باشند که از این چالش تصویری عبور کنند. این حداقل چیزی است که برای موفقیت لازم است.

سوال هوش شناسایی صاحب گربه شامل یک معمای تصویری است که در آن باید از هوش و منطق خود برای شناسایی صاحب گربه استفاده کنید. بسیاری از کارآموزان با وجود چندین بار تلاش، پاسخ صحیح را بدست نیاوردند. اگر می خواهید یکی از کسانی باشید که موفق شدند، تمرکز کنید و چشمان خود را باز نگه دارید! در غیر این صورت نمی توانید صاحب گربه را در تصویر پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری شناسایی صاحب گربه همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان: نام حیوانی است که دو حرف اول آن نام عضوی از بدن و سه حرف آخرش نام دخترانه است!

سوال تصویری شناسایی صاحب گربه

ما تلاش می کنیم که هر روز به شما کمک کنیم تا هر چه بیشتر توانائی ها و مهارت های شناختی خود را مورد آزمایش قرار دهید. به همین دلیل است که ما این اختیار را داریم که انواع مختلفی از چالش های تصویری را به شما ارائه دهیم. برخی از آنها دشوارتر از بقیه هستند، همانطور که در مورد این پازل تصویری وجود دارد. در این یکی، شما باید به تصویر یک گربه که توسط سه کودک احاطه شده است نگاه کنید. گربه برای یکی از سه کودک تصویر  است.

کاری که در سوال تصویری شناسایی صاحب گربه، باید انجام دهید این است که صاحب گربه را در میان این سه کودک شناسایی کنید. وقت خود را صرف فکر کردن در مورد آن کنید. اگر توانستید در کمتر از ۵ ثانیه پاسخ درست را بدهید، این بدان معنی است که شما دارای مهرات های بالا هستیذ و نیاز چندانی به انجام تمرین تصویری برای رشد مهارت های خود ندارید. با هم تصویر را مرور می کنیم. فرصت شما شروع شد.

شاید بپسندید: معمای هوش: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر گدا نیست!

سوال تصویری شناسایی صاحب گربه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری شناسایی صاحب گربه

اگر چه از خودتان پیشی گرفتید، آیا ۵ ثانیه زمان برای یافتن پاسخ مناسب کافی نبود؟ اشکالی ندارد شانس خود را دوباره امتحان کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری شناسایی صاحب گربه: اگر در نهایت نتوانستید صاحب بچه گربه را پیدا کنید یا در پاسخ خود تردید داشتید، جای نگرانی نیست. ما راه حل این معمای تصویری را به شما می دهیم تا دیگر نگران آن نباشید. همچنین به شما می گوید که چه جزئیاتی را از دست داده اید که مانع از قبولی شما در این آزمون شده است.

هیچ نشانه خاصی غیر از رنگ پاپیون دور گردن گربه و پاپیون های موی سر گربه وجود ندارد. لذا به نظظر می رسد گربه تصویر برای دختر سمت چپ است که لباس رنگ بنفش پوشیده است.

شاید بپسندید: تست هوش: چند دایره در تصویر وجود دارد!

جواب سوال شناسایی صاحب گربه

امیدوارم از سوال تصویری شناسایی صاحب گربه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

آیا می توانید تفاوت های دو تصویر راسوی بدبو را پیدا کنید!

با دلیل بگو کدوم خانم معلم وضع مالی بهتری داره!؟

کدومیکی از افراد پارک، داره ادای افراد نابینا را در میاره!؟

 از آسمان به روی زمین می آید و اگر حرف اولش رو برداریم اسم یک حیوان می شود!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=کدامیک-از-این-بچه-ها-صاحب-گربه-است!؟