چه اتفاقی برای غذای این خانم افتاده است!؟


معمای غذای گمشده: سوال معمای شناخت دزد غذا بسیار اسان است. شما باید با دقت، تیزبینی و ضریب هوشی بالای خودتان بفهمید که کدامیک از کارمندان تصویر، ناهار همکار خودش رو خورده است. شبکه های اجتماعی هر روز در حال انتشار جدیدترین تست ها، پازل ها، سوالات هوش و بازی های فکر مشابه هستند. این مطالب طرفدارن فراوانی در فضای اینترنت و شبکه های دارند. این مسئله از دو جهت قابل تأمل و اهمیت است. این بازی ها می توانند بسیار سرگرم کننده باشند و یک گزینه عالی برای اوقات فراغت و همچنین تمرین و ورزش مغز. با مطلب معمای غذای گمشده با مجله خبری چشمک همراه باشید.

تحقیقات جدید نشان می دهد که بسیار از مشکلات و بیماری های مربوط به مغز بدلیل نبود یک زندگی سالم، تغذیه مناسب و در نهایت کاهش فعالیت های مغزی است. انجام منظم بازی های فکری، مغز خود را آماده و فعال نگه می دارد. مجله خبری چشمک معمای غذای گمشده را با شما به اشتراک گذاشته است. برای ارائه پاسخ به معمای شناخت دزد غذا، نیاز است که شما از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید.

شاید بپسندید:تست مغز: چند زن در این تصویر وجود دارد!؟

معمای غذای گمشده

برخی معتقدند که سوالات هوش تصویری و آزمون هایی مشابه معمای غذای گمشده، می تواند میزان هوش و قدرت دقت وتمرکز شما را به چالش بکشد. در تصویر معمای غذای گمشده، چهار کارمند یک اداره دیده می شود که در حال بحث و جدل در مورد چیزی هستند. ظاهراً زن دارای تی شرت به رنگ بنفش از اینکه ناهار او را فردی دیگر خورده، عصبانی است. او مشکوک به مردی است که تی شرت نارنجی پوشیده است.

طبق تحلیل شما، چه کسی غذای این زن را خورده اشت؟ مرد نارنجی پوش یا دو دوست زن که پشت سر او هستند؟ نظر خود را واضح بیان کنید! چه کسی واقعا اینجا دروغ می گوید؟ به یاد داشته باشید که شما برای حل معمای غذای گمشده تنها ۷ ثانیه وقت دارید. به دقت تصویر معمای غذای گمشده را مشاهده و بررسی کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن ۵ تفاوت دو تصویر دخترک، اثبات کن که دقیقی!

معمای غذای گمشده

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای غذای گمشده

اگرچه معمای غذای گمشده، ساده به نظر می رسد،اما برای اینکه بتوانیم در آزمون، پاسخ درستی بدهیم، نیاز به تمرکز بالا و استفاده از تمام مهارتهای شناختی خود هستیم. اگر هنوز به پاسخ نرسیده اید می توانید به جزئیات تصویر و توضیحات را بیشتر بررسی کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که کلمات کلیدی را در سوال داده شده پیدا کنید. در این مورد مشخص است که کلمه کلیدی ناهار یا غذا است. بنابراین، سعی کنید چیزهای موجود در تصویر را با آن مرتبط کنید.

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ معمای غذای گمشده: در  تحلیل اول،مرد پیراهن نارنجی غذا را خورده است، زیرا زن مستقیماً او را متهم می کند. آیا نشانه ای هست که او غذای زن را خورده است؟ اما  به نظر می رسد که اصلا نشانه ای از آن وجود ندارد. پس قطعا او مقصر نیست. حالا دو زن پشت سر را در نظر بگیرید. آیا یکی از آنها متهم است؟ به نظر می رسد دلیلی وجود ندارد که به عنوان مظنون معرفی شوند. بنابراین تنها کسی که ممکن است دروغ بگوید خود خانمی است که پیراهن بنفش دارد. با دقت به پایین پیراهنش نگاه کنید، لکه ای وجود دارد که نشان می دهد خودش ناهارش را خورده است و فقط می خواهد همکار خود را اذیت کند.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی نه خانی آمده نه خانی رفته | داستان مرد فقیری که در خیالاتش هم فقیر بود!

پاسخ معمای غذای گمشده

امیدوارم از معمای غذای گمشده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

شاید برایتان جالب باشد

چیستان: کدام کلمه پنج حرفی است که با اضافه شدن دو حرف به آن کوتاه تر می شود!؟

عددی که باید جایگزین علامت سوال شود را پیدا کن!

چیستان: استخری کوچک است با دو دیوار دور آن، یکی سفید و نرم و دیگری تیره و سفت!

آزمون تمرکز: عدد ۱۸۲۲ را بین اعداد ۱۸۲۳ پیدا کنید!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=چه-اتفاقی-برای-غذای-این-خانم-افتاده-است!؟