روی نقش احمد کاظمی تعصب دارم



تینو صالحی بازیگر نقش «احمد» بیان کرد: فیلم سینمایی «احمد» از همه نظر فیلم سختی بود و بخش زیادی از این سختی روی دوش عوامل فنی، کارگردان، تصویربردار، طراحان و صدابردار بود.

او با بیان اینکه ایفای نقش احمد برای من کار سخت و لذت بخشی بود، افزود: بیش از چهار ماه سر صحنه فیلمبرداری کار کردن ما زمان طولانی بود که در این مدت هم بیمار شدم و هم آسیب دیدم.

صالحی اضافه کرد: همه چیز فیلم «احمد» برای من بی‌نظیر است و افرادی که «احمد» را ساختند برای من به یاد ماندنی و جذاب هستند.

این بازیگر با اشاره به دیالوگ به یادماندنی این فیلم گفت: در فیلم سکانسی که «احمد» احساس تنهایی می‌کند و می‌گوید «مشکل من این است که باکری ندارم» در ذهنم ماندگار شد.

او درباره چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: فکر می‌کنم جشنواره امسال جشنواره خوبی بود و فیلم‌ها پربازیگر بودند و برای همه بازیگران آرزوی موفقیت می‌کنم.

فیلم «احمد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی در نخستین سانس نهمین روز از چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در برج میلاد اکران شد.

دانلود فیلم

روی نقش احمد کاظمی تعصب دارم

تینو صالحی بازیگر نقش «احمد» بیان کرد: فیلم سینمایی «احمد» از همه نظر فیلم سختی بود و بخش زیادی از این سختی روی دوش عوامل فنی، کارگردان، تصویربردار، طراحان و صدابردار بود. او با بیان اینکه ایفای نقش احمد برای من کار سخت و لذت بخشی بود، افزود: بیش از چهار ماه سر صحنه فیلمبرداری […] http://www.vatanfa.com/?s=روی-نقش-احمد-کاظمی-تعصب-دارم