کدامیک از دو زن تصویر شاغل است

آزمون تصویری شناسایی زن شاغل: شبکه های اجتماعی امروز طرفدارن زیادی در  میان کاربران اینترنت دارند. این شبکه با داشتن صفحات و مطالب مختلف در حوزه های مختلف می توانند علاقمندی و نیازهای افراد را به راحتی تأمین کنند. از میان تمام مطالب موجود در شبکه های اجتماعی، انواع و اقسام بازی های فکری، بسیار پرطرفدار هستند و روز به روز به میزان مخاطبان و علاقمندان آنها افزوده می شود. با مجله خبری چشمک و جدیدترین معماهای تصویری همراه باشید.

معماها و سوالات تصویری چشمک بهترین تمرین ورزشی برای مغز به شمار می روند. دانشمندان معتقدند که ذهن و مغز نیز همچون جسم نیازمند فعالیت روزانه و مستمر برای حفظ سلامت خود می باشد. جسم با ورزش ۲۰ دقیقه ای روزانه می تواند سلامت خود را حفظ می کند. برای مغز نیز ورزش روزانه با تمرین های روزانه می تواند به ما کمک زیادی کند. بازی های فکری بهترین گزینه برای ورزش روزانه مغز هستند. آزمون تصویری شناسایی زن شاغل مجله خبری چشمک از جمله این سوالات تصویری است که نباید آن را از دست بدهید.

زندگی امروز و کاهش تحرک، سبب گردیده است تا مغز نیز مشکلات فراوانی پیدا کند. باید گفت که بسیاری از بیماری های مربوط به مغز بواسطه کاهش فعالیت های آن است. بازی های فکری شبیه آزمون شناسایی زن شاغل می تواند مغز را وادار به فعالیت کند.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: تفاوت های بین دو تصویر دلفین را پیدا کنید!؟

آزمون تصویری شناسایی زن شاغل

سوالات و معماهای تصویری، تلاش می کنند در کنار بررسی سطح مهارت های شناختی، قدرت منطق و تحلیل شما را به چالش کشیده و شما را امتحان کنند. سوالات و معماهای تصویری از شما می خواهند خطاها، تفاوت ها، سوال های و … موجود تصاویر را پیدا کنند.

آزمون تصویری شناسایی زن شاغل از شما می خواهد که با قدرت تحلیل و درک خود، سوال مربوط به آن را رمزگشایی کند.

در تصویر آزمون تصویری شناسایی زن شاغل شما با یک صحنه جالب از زندگی روزانه دو زن روبرو هستید. فکر می کنید با توجه به تصویر، کدام زن شاغل است!؟ با آزمون تصویری شناسایی زن شاغل همراه باشید.

شاید بپسندید: ماجرای ماست و خیار ناصرالدین شاهی | وقتی ناصرالدین شاه به اصرار امیرکبیر خواست غذای رعیت بخورد!

آزمون تصویری شناسایی زن شاغل

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی زن شاغل

آیا برای پاسخ به آزمون تصویری شناسایی زن شاغل به نتیجه ای رسیدید!؟ آیا توانستید آزمون شناسایی زن شاغل را رمز گشایی نمائید؟ به زمان بیشتری احتیاج دارید؟ مشکلی نیست، می توانید ۱۰ ثانیه دیگر به تصویر آزمون تصویری شناسایی زن شاغل نگاه کنید و سپس پاسخ خود را ارائه دهید. اگر به پاسخ دست پیدا نکردید، می توانید به پائین صفحه مراجعه کرده و پاسخ را ببینید!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی زن شاغل: به تصویر دقت کنید. در سمت راست  بر روی تخت یک لباس پیشخدمتی دیده می شود. زن تصویر احتمالا کارمند خدماتی یک هتل است. برخی معتقدند که زن سمت چپ نیز شاغل است. آنها به چمدانی که در تصویر وجود دارد اشاره کرده اند. این افراد معتقدند که احتمالا این زن نیز، مسافر همین هتل است و برای کار تنهایی مسافرت کرده است. اما به هر صورت نشانه ها نشان می دهد که تنها زن سمت راست شاغل است. شما چه فکر می کنید!؟

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: اگر در یک نگاه سیب متفاوت را پیدا کنی، تمرکزت ۲۰ هست!

جواب آزمون شناسایی زن شاغل

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی زن شاغل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

شاید برایتان جالب باشد

حکایت ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله | داستان فردی که هم با کاروانیان و هم دزدان رفیق بود!

سوال هوش: کدام درب بی خطر است تا فرد ربوده شده از اتاق فرار کند!

تست روان شناسی: رنگی که برای درب خانه انتخاب می کنید شخصیت شما را لو می دهد!

سوال هوش: با دلیل بگوئید که کدام یک از کودکان تصویر”۳ مادر” دارد!؟



دانلود فیلم

کدامیک از دو زن تصویر شاغل است

آزمون تصویری شناسایی زن شاغل: شبکه های اجتماعی امروز طرفدارن زیادی در  میان کاربران اینترنت دارند. این شبکه با داشتن صفحات و مطالب مختلف در حوزه های مختلف می توانند علاقمندی و نیازهای افراد را به راحتی تأمین کنند. از میان تمام مطالب موجود در شبکه های اجتماعی، انواع و اقسام بازی های فکری، بسیار […] http://www.vatanfa.com/?s=کدامیک-از-دو-زن-تصویر-شاغل-است