دمت ازدمیر بازیگر سریال ترکی پرنده سحرخیز با تیپ و استایل بهاری+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی دمت ازدمیر: دِمِت اُزدِمیر (به ترکی استانبولی:Demet ozdemir؛ متولد ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر، رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک بیوگرافی دمت ازدمیر و جدیدترین عکس های بهاری این بازیگر ترک را مطالعه و مشاهده خواهید کرد.

بیوگرافی دمت ازدمیر

خانواده او از مهاجران بلغارستانی ساکن ترکیه می‌باشند. وی یک برادر به نام ولکان و یک خواهر به نام دریا دارد و پدر و مادر او در کودکی از هم جدا شده‌اند.

وی با بازی در نقش آیلین در سریال Sana Bir Sır Vereceğim شناخته شد. او بعد از سریال پرنده سحرخیز در سریال خانه‌ای که در آن زاده شدی تقدیر توست با ابراهیم چلیک‌کول ایفای نقش می کند. دمت در آغاز حرفه‌اش در صنعت سرگرمی به عنوان رقصنده صحنه برای خواننده مشهور ترک بنگو اردن کار می کرد و درموزیک ویدیو “Hodri Meydan” این خواننده نیز حضور داشت، در بیوگرافی دمت اوزدمیر می خوانیم که وی سپس به گروه رقص “Efes Kızları” پیوست.

اوزدمیر سپس در موزیک ویدیو “Ateş Et ve Unut” خواننده معروف ترکیه مصطفی صندل (ساندال) ظاهر شد و چیزی نگذشت که در سریال تلویزیونی “یه راز بهت می گم” (Sana Bir Sır Vereceğim) که از شبکه فاکس ترکیه پخش می شد، در کنار دیگر بازیگران ترک نظیر اسرا رونابار، مورات هان و اکین کوچ، در قالب شخصیت آیلین نقش آفرینی کرد.

آژانس استعداد یابی که این بازیگر با آنها کار می کند متعلق به جم تاتلیتوغ ، برادر ستاره مشهور کیوانچ تاتلیتوغ است. وی در سال ۲۰۱۵ با نقش دمت در فیلم سینمایی “روی حرفت بمان” (Tut Sözünü) توانست برای اولین بار تجربه حضور در سینما را به دست آورد .

دمت اوزدمیر در تبلیغات

طبق بیوگرافی دمت اوزدمیر ، او علاوه بر بازیگری، در صنعت مدلینگ نیز فعالیت دارد و یکی از چهره های تبلیغاتی برخی از برندهای معروف است. وی در سال ۲۰۱۲ با شرکت هواپیمایی پگاسوس قرارداد امضا کرد و در سال ۲۰۱۵ نیز به عنوان چهره تبلیغاتی “Fresh Company” انتخاب شد.در سال ۲۰۱۷ با برند “گارنیر” (Garnier) و در سال ۲۰۱۹ نیز با برند ورزشی نایکی ” Nike” قرار داد امضا کرد. در نوامبر سال ۲۰۱۹ به عنوان سفیر تبلیغاتی برند “پنتین” (Pantene) ترکیه انتخاب شد.

فیلم ها و سریال های دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر در سال ۲۰۱۳ در نقش آیلین در سریال تلویزیونی “یه راز بهت می گم” (Sana Bir Sir Verecegim) برای اولین بار برای یک مجموعه تلویزیونی جلو دوربین رفت و یک سال بعد در بیوگرافی دمت اوزدمیر می خوانیم که او توانست در نقش آلیا در سریال شناخته شده “سعید و شورا” (Kurt Seyit ve Sura) ظاهر شود. در این مجموعه که از شبکه استار تی وی ترکیه پخش می شد دمت با چهره های معروف ترک نظیر کیوانچ تاتلیتوغ، فرح زینب عبدلله و فحریه اوجن و بسیاری دیگر همبازی بود.

در سال ۲۰۱۵ فرصت حضور در یکی از معروف ترین سریال هایش به نام “بوی توت فرنگی” (Çilek Kokusu) را پیدا کرد و به گزارش پرشین وی نقش آسلی را در مقابل بازیگر معروف یوسف چیم ایفا کرد که نقش بوراک را به عهده داشت. در همین سال در فیلم سینمایی “روی حرفت بمان” (Tut Sözünü) ظاهر شد. دمت اوزدمیر در سریال 《بین من و دنیا 》 که در شهریور پخش می‌شود نقش ایفا می‌کند

نقش آفرینی در سریال پرنده سحرخیز

حضور در سریال تلویزیونی “پرنده سحرخیز” (Erkenci Kuş) در سال ۲۰۱۸ نیز از دیگر سریال های موفق و شناخته شده این بازیگر است که به گزارش پرشین وی با بازیگر معروف ترک جان یامان همبازی شد. دمت در این مجموعه که تا سال ۲۰۱۹ ادامه داشت و از شبکه استار تی وی در طی یک فصل ۵۱ قسمتی پخش می شد نقش شخصیت صنم آیدین را ایفا می کرد.

پرنده سحرخیز از سریال های موفق کمدی است که در مراسم های مختلف کاندید دریافت جایزه شد و برخی از آنها را نیز از آن خود کرد. مطابق با بیوگرافی دمت اوزدمیر ، از جمله در مراسم اهدای جوایز Murex D’Or در سال ۲۰۱۹، دو بازیگر اصلی یعنی دمت اوزدمیر و جان یامان توانستند جایزه بهترین بازیگر زن خارجی و بهترین بازیگر مرد خارجی را کسب کنند.

عکس های جدید دمت ازدمیر

 

 

 

 

 

بیوگرافی دمت ازدمیر

 

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=دمت-ازدمیر-بازیگر-سریال-ترکی-پرنده-سحرخیز-با-تیپ-و-استایل-بهاری+عکس-و-بیوگرافی