چهره جذاب بازیگر نقش خاله دوعا و چیمن در شربت زغال اخته بیرون سریال +عکس و بیوگرافی

بیوگرافی مژده اوزمان: بازیگری که در سریال “شربت زغال اخته” به عنوان خاله دوعا و چیمن و خواهر آذرخش خانم حضور دارد با نام هنری شعله در این فیلم شناخته می‌شود. این بازیگر در واقع مژده اوزمان یا Müjde Uzman نام دارد. مژده اوزمان یکی از بازیگران مطرح ترکیه است که با نقش آفرینی حرفه‌ای خود، جذابیت اثر را دو برابر می‌کند. در این مطلب از بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی مژده اوزمان و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

بیوگرافی مژده اوزمان – Müjde uzman

مژده اوزمان، یک بازیگر ترکیه‌ای است که در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۱۹۸۴ به دنیا آمد. او فعالیت خود را با مدلینگ و اجرا شروع کرد و در سن ۲۵ سالگی وارد عرصه بازیگری شد. او در سال ۲۰۰۸ با بازی در سریال “Paramparça Aşklar” به بازیگری پرداخت و پس از آن در بسیاری از سریال‌های مختلف حضور داشته است.

مژده اوزمان

مژده اوزمان با بازی در سریال «عشق اجاره‌ای» (Kiralık Aşk) به محبوبیت و شهرت رسید. وی دارای قد ۱۷۲ سانتیمتر و وزن ۵۴ کیلوگرم است و به عنوان یک مدل نیز فعالیت می‌کند. مژده اوزمان فعالیت خود را در اینستاگرام با آیدی mujdeuzman انجام می‌دهد و از طریق این شبکه اجتماعی با دوستان و طرفداران خود در تماس است.

اوزمان در گذشته یک بار ازدواج کرده بود اما پس از مدتی از همسرش جدا شد. اکنون او به تنهایی زندگی می‌کند.

حضور در سریال شربت زغال اخته

در سریال “شربت زغال اخته”، مژده اوزمان نقش الو را بازی می‌کند. الو خواهر کیویلجین است که آدمی دمدمی مزاج و شوخ‌طبع است. او نگاهی متفاوت به دنیا دارد و هیچ چیز را جدی نمی‌گیرد. الو همیشه اولین چیزی که به ذهنش می‌رسد را می‌گوید و هیچ وقت به عواقب حرف‌هایش فکر نمی‌کند. بازی مژده اوزمان در نقش الو، توانسته است توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند.

بیوگرافی مژده اوزمان

خلاصه داستان سریال شربت زغال اخته

کیویلجیم خانم پس از جدایی از همسرش، هر دو دخترش را به تنهایی بزرگ کرده و حالا دختر بزرگش با پسر یک خانواده مذهبی و محافظه‌کار ازدواج کرده است. از آنجایی که کیویلجیم خانم خودش زنی باسواد، واقع‌گرا و مدرن است، با این وصلت موافقت نیست.

دوعا که در رشته‌ دندانپزشکی تحصیل می‌کند، در همان سال اول دانشگاه بخاطر بارداری خود، تصمیم به ازدواج می‌گیرد و این باعث ناامیدی کیویلجیم می‌شود. اما او زمانی شوک زده می‌شود که با خانواده‌ دامادش که محافظه کار هستند، آشنا می‌شود و تفاوت‌های فرهنگی بین خودشان را به چشم می‌بیند.

عکس های جدید مژده اوزمان

 

بیوگرافی مژده اوزمان

 

 

 

 

بیوگرافی مژده اوزمان



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=چهره-جذاب-بازیگر-نقش-خاله-دوعا-و-چیمن-در-شربت-زغال-اخته-بیرون-سریال-+عکس-و-بیوگرافی