رکورد بازدید «محفل» در عراق زده شد/ اتفاقات غیرمنتظره قرآنی بیشتری در راه است

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حسنین الحلو،  قاری قرآن، موذن و داور بین‌المللی برنامه «محفل» که شب گذشته در غرفه کشور عراق در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم میزبان محمد‌مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، درباره تاثیرگذاری این برنامه بر کسانی که به هر دلیلی از خدا فاصله گرفته بودند، گفت: بعد از برنامه «محفل» پیام‌های مردمی که از طریق اینستاگرام، واتساپ و … به دستمان رسیده حاکی از این بود، که کسانی که از خدا، دین و قرآن دور بودند، با این برنامه تحت‌تاثیر قرار گرفتند. علاوه‌بر اینکه «محفل» بیننده میلیونی در داخل کشور داشت، ده‌ها میلیون نفر در خارج از کشور برنامه را دیده‌اند. الحمد‌الله این برنامه در زمینه‌های حجاب، روزه و نماز تاثیرگذار بوده است.

داور بین‌المللی برنامه «محفل» ادامه داد: خیلی‌ها به ما پیام دادند، که ما بی‌حجاب یا بد حجاب بودیم، ولی بعد از برنامه «محفل» به خدا نزدیک شدیم و روزه می‌گیریم. حتی یک نفر به من پیام داده بود، که بعد از ۳۷ سالی که از خدا عمر گرفتم، اولین روزه را گرفتم. مثل این پیام‌ها زیاد است. «محفل» انقلابی در جهان ایجاد کرد؛ این انقلاب نه فقط در ایران بلکه در جهان هم بود. حتی شخصیت‌های بین‌المللی که در برنامه شرکت کردند، از برنامه تعریف می‌کردند و می‌گفتند میلیون‌ها نفر «محفل» را در کشور خودشان دیدند.

این قاری قرآن درباره بازخورد مخاطبان در ایران و کشور‌های عربی توضیح داد: فکر می‌کنم این برنامه در ایران بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون بیننده داشت، ولی بعضی از کلیپ‌های «محفل» در یوتیوب بالغ‌بر ۲۰ میلیون بیننده در یک مقطع زمانی داشت. از بین کشور‌های عربی رکورد بیننده را ابتدا کشور عراق و بعد مصر، لبنان، کویت و … زده است. این آمار هم بنا به بازخورد مخاطبان در یوتیوب، فیس‌بوک و … است. 

وی در پاسخ به این سوال که «محفل» از شبکه‌های رسمی کشور‌های عربی پخش شده؟ توضیح داد: اگرچه بعضی از شخصیت‌ها از پخش برنامه در کشورشان به ما گفتند، ولی من تا‌به‌حال چیزی ندیدم.

داور بین‌المللی برنامه «محفل» با بیان اینکه اگرچه از زمان نزول قرآن کریم تاکنون انقلاب‌های اسلامی در کشور‌های مختلف ایجاد شده، ولی انقلاب قرآنی در جهان نداشتیم، افزود: الحمدالله برای اولین‌بار برنامه «محفل» انقلاب قرآنی را رقم زد.

این قاری قرآن در پاسخ به این سوال که چقدر این برنامه قرآنی به دیده شدن شما کمک کرد؟ گفت: اگرچه بنده در عراق و کشور‌های عربی برنامه‌ای مشابه داشتم، ولی بعد از حضورم در برنامه «محفل» بیش از صد برابرِ آن افرادی که مرا می‌شناختند، مرا شناختند. اگرچه بازخورد مخاطبان از برنامه شب گذشته خیلی بود، ولی به مخاطبان می‌گویم هنوز خیلی اتفاقات را ندیده‌اید!

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=رکورد-بازدید-«محفل»-در-عراق-زده-شد/-اتفاقات-غیرمنتظره-قرآنی-بیشتری-در-راه-است