۳ تفاوت موجود بین دو تصویر خارپشت را پیدا کنید!


آزمون تصویری شناخت تفاوت خارپشت: ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

امروز را هم با یک تمرین خوب برای مغزتان آغاز کنید. بازی های فکری یک تمرین خوب برای ورزش مغز است. آن را به فعالیت وادار می کند و یاعث می شود که بهتر عمل کند. شما آیا می توانید تفاوت های میان دو تصویر را در کمتر از ۵ ثانیه تشخیص دهید. شناخت تفاوت ها و تلاش برای پیدا کردن آنها سبب می شود که شما از تمام قدرت بینایی، دقت و تمرکز خود استفاده کنید. همین مسئله زمینه را برای ورزش مغز فراهم می کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت تفاوت خارپشت همراه باشید.

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که هم نام یک ابزار است، هم نام یک سوغاتی خوشمزه!؟

آزمون تصویری شناخت تفاوت خارپشت

همانطور که بارها در مطالب تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک اشاره کرده ایم، بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارید.تفکر کردن می توان ذهن و مغز شما را به فعالیت و واکنش وادار کند. شما در آزمون تصویری شناخت تفاوت خارپشت باید بتوانید تفاوت های موجود در دو تصویر را در کمتر از ۵ ثانیه شناسایی کنید.

زمان این تست محدود شده است. این مسئله به خاطر آن است که شما سریعتر عمل کنید و پازل سخت تر شود. هر چه زمان شما محدودتر باشد شما نیاز دارید که بیشتر تمرکز کنید و همین مسئله در بلند مدت می تواند قوای تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. اگر آماده هستید برای دیدن تصویر آمادگی های لازم را بگیرید. چشمان خود را ببندید. نفس عمیق بکشید و سپس به دنبال شناسایی تفاوت ها باشید.

به تصویر زیر با دقت نگاه کنید. تنها یادتان باشد که برای حل آزمون تصویری شناخت تفاوت خارپشت تنها ۵ ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدوم دانش آموز روی لیوان خانم معلم چسب ریخته است!؟

آزمون تصویری شناخت تفاوت خارپشت

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت تفاوت خارپشت

یک چشم تیزبین و متمرکز به راحتی می تواند این معما را حل کند. به تصویر با دقت نگاه کنید. پاسخ بسیار است. اگر تاکنون نتوانسته اید تفاوت ها را شناسایی کنید می توانید به تصویر ذیل مراجعه کنید. ما تفاوت ها را علامتگذاری کرده ایم.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت تفاوت خارپشت: تمام تفاوت ها در تصویر ذیل علامتگذاری شده است. آیا شما توانستید در زمان مشخص شده این تفاوت ها را شناسایی کنید؟

شاید بپسندید: با پیدا کردن حرف A در میان اعداد ۴ اثبات کنید که تمرکزتان ۲۰ است!

پاسخ آزمون تصویری شناخت تفاوت خارپشت

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت تفاوت خارپشت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد

 آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر فضانورد را پیدا کن!

 فقط یک ذهن متمرکز در کمتر از ۵ ثانیه عدد ۶۹۶ را در میان اعداد مختلف پیدا می کند!

با پیدا کردن اشتباه موجود در پارک، اثبات کن که مثل عقاب تیزی!

با دلیل بگو کدامیکی پدر واقعی دخترک است و کدامیکی آدم ربا!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=۳-تفاوت-موجود-بین-دو-تصویر-خارپشت-را-پیدا-کنید!