«بچه زرنگ ٢» در راه است

انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ۲» قرار است به زودی به تهیه کنندگی حامد جعفری، در گروه هنر پویا ساخته شود.

حامد جعفری مدیرعامل گروه هنر پویا درباره ساخت این انیمیشن سینمایی بیان کرد: بر اساس مدل‌ها و الگو‌های تجربه شده و موفق جهانی، وقتی فیلمی مورد استقبال قرار می‌گیرد یعنی قهرمان قصه و شخصیت‌های آن ارتباط لازم را با مخاطبان برقرار کرده اند و همین اتفاق زمینه ساز تولید قسمت‌ها و دنباله‌های بعدی فیلم می‌شود.

وی اضافه کرد: ما در این مدت بازخورد‌های خوبی از مخاطبان گرفته‌ایم و میزان فروش و تعداد مخاطبان «بچه‌زرنگ» هم نشان می‌دهد که این انیمیشن سینمایی ظرفیت‌های لازم برای ادامه را دارد و بر همین اساس ساخت «بچه زرنگ ۲» در دستور کار تولید استودیوی گروه هنر پویا قرار گرفت.

تهیه کننده «بچه زرنگ» درباره پروسه ساخت قسمت دوم نیز عنوان کرد: این روز‌ها فرایند نگارش فیلمنامه «بچه زرنگ ۲» آغاز شده است که حدود ۶ تا ۸ ماه این فرایند طول خواهد کشید و پس از آن نیز تیم تولید اماده خواهد شد تا در سال ۱۴۰۳ فرایند ساخت این انیمیشن سینمایی را آغاز کند.

نسخه اول انیمیشن سینمایی بچه زرنگ با استقبال مخاطبان رتبه سومین فیلم پرمخاطب سال جاری را در اختیار دارد و همچنان نیز در حال اکران است. این فیلم تاکنون در سینما‌های سراسر کشور بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار مخاطب داشته و با فروش بیش از ۶۲ میلیاردی، در جمع ۶ فیلمی که پرفروش‌ترین‌های سینمای ایران هستند، قرار گرفته است.

بچه زرنگ به تهیه کنندگی حامد جعفری محصول گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=«بچه-زرنگ-٢»-در-راه-است