ابتکار و تنوع در ساختار برنامه سازی رادیو از نقاط قوت معاونت صداست

علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی ضمن قدردانی از همه مدیران شبکه‌ها و پخش رادیو که پرتلاش، متدین و آماده تحقق بخشی به اهداف رسانه ملی هستند، تاکید کرد: جابه‌جایی مدیران، اقدامی هدفمند و سنجیده مبتنی بر دانش مدیریتی است. این رویکرد می‌تواند زمینه استفاده بهتر از تجربیات و دانش مدیران را فراهم کند.

وی ادامه داد: رادیو اکنون رسانه‌ای پرمخاطب است. ابتکار در ساختار‌های مختلف برنامه‌سازی، ایجاد تنوع و توسعه حوزه‌های تخصصی فعالیت رادیو و … از نقاط قوت معاونت صدا در سال‌های اخیر است. رویکرد ما در رادیو، تقویت برنامه‌های گفتگو محور، استقبال از نوآوری در ساختار برنامه سازی، نقد مستقل و بی طرفانه و اشاعه روحیه نشاط و شادابی به مخاطبان است که با قوت بیشتر و سازماندهی مجدد ادامه می‌یابد.

بخشی زاده با اشاره به حکم انتصاب مهدی آذرمکان در سمت قائم مقام معاونت صدا گفت: با توجه به تعهد، تخصص و تجارب مفیدی که آقای آذرمکان داشتند به این سمت منصوب شدند. انتظار است با بهره مندی از توانایی و تجربه مدیران و همکاران معاونت ماموریت و اهداف تعیین شده اجرایی شود.  

وی درباره ماموریت‌های تعیین شده عنوان کرد: راهبری کارگروه چهارگانه ستاد تحول معاونت صدا بر اساس راهبرد‌ها و سیاست‌های تحول سازمان، استفاده از ظرفیت شورا‌های تخصصی، میز‌های پژوهشی و زیر ساخت‌های تعاملی شبکه‌ها برای هم افزایی، تلاش برای گسترش شیوه زندگی ایرانی اسلامی در میان مردم، بهبود روند‌ها و فرآیند‌های کنونی تولید برنامه بر مبنای آینده پژوهی، تلاش برای افزایش سهم رادیو در سبد رسانه‌ای مخاطبان، بهبود شیوه‌های گذشته و یافتن شیوه‌های نو، تسهیل در امور آموزش همه سطوح و … از ماموریت‌های مشخص شده برای آقای آذرمکان است که امیدوارم به جد دنبال شود.  

ذبیح الله سلیمانی مدیر پخش و نظارت رادیو فرهنگ و دبیر شورای پخش معاونت صدا به نمایندگی از مدیران پخش ضمن قدردانی از زحمات دکتر مظفری عنوان کرد: دکتر مظفری چند روز بعد از انتصاب به اتفاق مدیران و مشاوران مرکز طرح، برنامه و بودجه صدا و سیما از مجموعه پخش رادیو بازدید کرد و قول مساعد برای پیگیری مشکلات پخش داد.  

دکتر مهدی آذر مکان، مدیر رادیو ایران و قائم مقام جدید معاون صدا طی سخنانی از زحمات دکتر مظفری تقدیر و تشکر کرد. وی در این جلسه از همه مدیران و کارکنان رادیو خواستار همکاری و همیاری در راستای کمک و ارتقای معاونت صدا شد.

دکتر مظفری طی سخنانی گفت: من تجربه خوبی در رادیو  داشتم. صفا و صمیمیت رادیو خیلی خوب و مثال زدنی است. از اساتید رادیو آموختم و تجربیات زیادی کسب کردم.

حمید رضا افتخاری مدیر رادیو صبا از زحمات شبانه روزی دکتر مظفری در رادیو تشکر کرد و ادامه داد: او با جان و دل برای رادیو کار کرد، چون ذات وی رادیویی بود. ضمن اینکه در رادیو خیلی تلاش کرد. در حال حاضر هم پرچم رادیو را بالا برده است. امیدوارم در سمت جدید هم با همان روحیه رادیویی کار می‌کنند.

مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف در بخشی از مراسم ضمن قبولی طاعات و عبادت حاضران در ماه رمضان گفت: از خدا می‌خواهم که حول حالنا احسن الحال شود و با حضور دکتر مظفری در مرکز طرح و برنامه و بودجه حال سازمان هم خوب شود. الحمدالله با حضور آقای مظفری در این مرکز امید در بین نیرو‌های سازمان افزایش پیدا کرده و با توجه به درایت، تقوا، انرژی و پر کاری که از آقای دکتر مظفری سراغ دارم، حال سازمان و نیرو‌های سازمان در سال آینده به احسن الحال تبدیل و مشکلات رادیو رفع شود. به  آقای آذر مکان تبریک می‌گویم که در مسئولیت موفق و سربلند باشند.

منصور قصری زاده مدیر رادیو قرآن با اشاره به رمز موفقیت دکتر شاهید مظفری بیان کرد: به نظرم تخصص، متانت، صبوری و اشراف به مسائل در سایه ایمان و تقوا رمز موفقیت اوست. برای آقای آذرمکان در مسولیت جدید آرزوی توفیق دارم. ضمن اینکه از زمانی که آقای بخشی زاده به معاونت صدا آمدند، این معاونت کارساز، مدیرساز  و… شده است.

محمدجعفر محمدزاده دبیر شورای پاسداشت زبان فارسی آیه ۱۸۵ سوره بقره و تفسیرش را در این جلسه خواند و درباره ماه رمضان نکاتی را بیان کرد و برای دکتر مظفری و دکتر آذرمکان آرزوی توفیق برای مسولیت جدید کرد.
گفتنی است مهدی آذرمکان مدیر رادیو ایران و قائم مقام جدید معاونت صدا، دبیر کارگروه قرارگاهی معاونت صدا، دبیر کارگروه اجتماعی معاونت صدا، مدیر رادیو ورزش، دبیر شورای تخصصی
ورزش معاونت صدا، مدیرکل نظارت و ارزیابی خبر و برنامه‌های سیاسی، مدیرکل اطلاعات و برنامه ریزی معاونت استان‌ها، مدیر گروه اجتماعی شبکه دو و مدیر گروه سیاسی شبکه دو بود.

 

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=ابتکار-و-تنوع-در-ساختار-برنامه-سازی-رادیو-از-نقاط-قوت-معاونت-صداست