متن استعفای خدابخشی از معاونت سیاسی رسانه ملی

متن کامل نامه استعفای علیرضا خدابخشی از معاونت سیاسی رسانه ملی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی جناب آقای دکتر جبلی
رئیس محترم سازمان
باسلام و احترام

اکنون که با پایان یافتن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسئولیت‌های سنگین معاونت سیاسی برای پیگیری ۴ راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی روحی له الفدا مبنی بر مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت پایان یافته است و رضایت معظم له را در پی داشته، بازآرایی و تازه‌گردانی عملیات رسانه‌ای در مقابله با جنگ همه‌جانبه و ترکیبی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی؛ ضرورت دارد. 

فرصت را مغتنم شمرده و برای باز کردن فضا برای مدیری تازه نفس و استمرار نوآوری در معاونت سیاسی رسانه ملی؛ استعفای خود را مجددا تقدیم می‌کنم.

لازم می‌دانم از حمایت‌های کافی حضرتعالی در دوران مسئولیت و همچنین تلاش همکارانم در معاونت‌های سازمان خصوصا معاونت سیاسی تشکر و قدردانی و بابت تقصیر‌ها و قصور‌ها طلب حلالیت کنم.

دانلود فیلم

متن استعفای خدابخشی از معاونت سیاسی رسانه ملی

متن کامل نامه استعفای علیرضا خدابخشی از معاونت سیاسی رسانه ملی به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیمبرادر گرامی جناب آقای دکتر جبلیرئیس محترم سازمانباسلام و احترام اکنون که با پایان یافتن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسئولیت‌های سنگین معاونت سیاسی برای پیگیری ۴ راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی روحی له الفدا […] http://www.vatanfa.com/?s=متن-استعفای-خدابخشی-از-معاونت-سیاسی-رسانه-ملی