ضبط برنامه «مهمونی» برای نوروز شروع می‌شود/ ویژه‌ برنامه نوروزی «کودک شو» از یکم فروردین ماه

محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم در بازدید از  پشت صحنه برنامه کودک شو گفت: کودک شو نسبت به فصل‌های گذشته قرار است فضایی بانشاط‌تر و با هیجان بیشتر داشته باشد و در همین زمینه هنرمندان و افراد شناخته‌شده دیگری با حضور خانواده‌شان در برنامه شرکت کرده‌اند. بر اساس بازخورد‌هایی که گرفتیم از این تغییری که ایجاد شده  به‌ ویژه نسبت به بازی‌ها استقبال شده است.

وی ادامه داد: ویژه‌ برنامه نوروزی کودک شو در ۱۰ قسمت برای ایام نوروز تولید و پخش می‌شود و پخش آن از یکم فروردین آغاز خواهد شد.

خوشرو درباره جزئیات برنامه مهمونی ایرج طهماسب هم عنوان کرد: این برنامه یک فصل از مجموعه مهمونی است که در شرایط فعلی طراحی شده و مراحل پیش تولید آن از مدت‌ها قبل تاکنون به طول انجامیده و گروه به این نتیجه رسیده‌اند که با حمایت حامیان مالی در بیرون از سازمان صداوسیما، اتفاق خوبی رقم بخورد و یک برنامه شاد با حضور آقای طهماسب و عروسک‌ها داشته باشیم. 

وی از کلاه قرمزی و پسرخاله به عنوان عروسک‌های غایب خبر داد و اعلام کرد: عروسک‌های شاخص برنامه کلاه قرمزی و مهمونی در این برنامه حضور دارند. با توجه به اینکه فرآیند تولید این برنامه پیچیده بوده و از طرفی، چون توسط حامیان مالی در بیرون از سازمان تولید می‌شود، فرآیند تولید از ساخت دکور گرفته تا موارد دیگر با تاخیر اتفاق افتاد و ضبط برنامه «مهمونی» امروز فردا آغاز می‌شود.

وی ادامه داد:  تلاش می‌کنیم برنامه به پخش نوروز برسد. خود دوستان و به ویژه آقای طهماسب تمایل داشتند برنامه در ایام نوروز به پخش برسد.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=ضبط-برنامه-«مهمونی»-برای-نوروز-شروع-می‌شود/-ویژه‌-برنامه-نوروزی-«کودک-شو»-از-یکم-فروردین-ماه