بهترین روش دندانپزشکی زیبایی


بهترین روش دندانپزشکی زیبایی

بهترین روش دندان پزشکی زیبایی در واقع بستگی به شرایط دندان های شما و سلامت بدن شما در پذیرش آن روش دارد. ممکن است روشی که برای شما بهترین روش تلقی می شود برای فرد دیگری روش مناسبی نباشد. هر یک از روش های دندانپزشکی زیبایی مزایا منحصر به فرد خود را دارند و دسته های از بیماران که شرایط پذیرش آن را دارند می توانند از آن استفاده کنند.

 

به صورت کلی دندان پزشکی زیبایی به آن دسته از درمان های دندان پزشکی گفته می شود که اغلب تغییری در ظاهر و گاهی تغییری در عملکرد دندان ها و لثه ایجاد می کنند.همان طور که از اسم آن پیداست هدف اصلی این روش ها زیباتر کردن دندان ها و افزایش جذابیت چهره افراد است.

 

حال این زیبایی می تواند بر اساس رنگ دندان، بر اساس موقعیت قرار گیری آن، بر اساس شکل دندان ها، بر اساس مرتب کردن دندان ها و یا در واقع برای اصلاح طرح لبخند بیمار باشد. دندان پزشکان زیبایی در این روش تمام ظرافت و دقت خود را به کار می گیرند تا یک نتیجه بسیار مثبت و جذاب را برای زیبایی بیمار پیاده سازی کنند.

بهترین روش دندانپزشکی زیبایی

در واقع اصلاح طرح لبخند می تواند تاثیر بسیار  چشمگیری بر زیبایی چهره فرد داشته باشد. در کنار رفع نواقض ظاهری دندان هااستفاده از روش های دندان پزشکی زیبایی می تواند بر اعتماد به نفس افراد نیز تاثیر زیادی داشته باشد.

 

در این روش به اصلاح و بهبود ظاهر دندان ها می پردازند که قطعا می تواند به روش های مختلفی تقسیم شود که برای هر فرد بسته به شرایط او انتخاب درست انجام شود. اغلب افرادی که دچار دندان های زرد هستند، مشکلات ظاهری دندانی دارند و یا از شکل و فرم دندان های خود راضی نیستند باید به جای مراجعه به دندان پزشکی عمومی به دندان پزشکی زیبایی مراجعه کنند.

 

درمان های دندان پزشکی زیبایی عبارتند از: لمینت دندان، تاج دندان، ارتودنسی، ایمپلنت، کامپوزیت دندان و بلیچینگ دندان. درمان های دندان پزشکی زیبایی با توجه به آن که از فناوری های وین و تکنولوژی های پیشرفته استفاده می کند دارای هزینه های مقرون به صرفه ای است.

 

کامپوزیت و تاثیر آن در دندان پزشکی زیبایی

یکی از راه های بسیار مناسبی که برای دندان های بد رنگ، تراشیده شده، ترک خورده، لب پریده و شکاف دار استفاده می شود روش کامپوزیت دندان است. با استفاده از مواد کامپوزیت می توان نواقص ظاهری چهره بیمار را به خوبی رفع نمود. مواد کامپوزیت دندا از رنگهایی مشابه دندان طبیعی آغاز و به رنگ های سفید یخچالی نیز ختم می شود که باتوجه به رنگ چهره و رنگ دیگر دندان های بیمار باید رنگ اصلی تعیین شود.

بهترین روش دندانپزشکی زیبایی

 مواد کامپوزیت باید به صورت کامل مانند یک خمیر بر روی دندان قرار داده شود و با ابزار مخصوص پزشک با مهارت ودقت و ظرافت خود آن را فرمدهی کند. پس ازآن باید موادی که بر روی دندان قرار گرفته است را به خوبی با نور لیزر سفت کرد تا تغییر حالت ندهد. در نهایت باید با استفاده از ابزار مخصوص کامپوزیت هارا تا رسیدن به نتیجه دل خواه صیقل داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در کامپوزیت دندان می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

 

قیمت کامپوزیت دندان

این روش با کمترین تهاجم انجام می شودو در دسته روش های دندان پزشکی غیر تهاجمی قرار گرفته می شود زیرا نیازی به تراشیدن دندان طبیعی ندارد و روشی قابل بازگشت است. عمر مفید آن در صورتی که به خوبی مراقبت شود بین ۵ الی ۷ سال است. و قیمت آن نسبت به برخی روش های دندان پزشکی زیبایی بسیار مقرون به صرفه تر است. افرادی که دارای دندان های برجسته هستند گزینه مناسبی برای استفاده ازاین روش نیستند.

 

لمینت دندان از بهترین روش های دندان پزشکی زیبایی

بسیاری از نقص های دندانی افراد با استفاده از روکش لمینت دندان به صورت کامل پنهان می شود. در صورتی که دندان هایی ترک خورده، بد رنگ،ناهموار یا کج دارید بهتر است از روکش های لمینت دندان استفاده کنید. البته اگر دندان های شما دارای نامرتبی بسیار شدیدی است بهتر است ابتدا از ارتودنسی استفاده نموده سپس اقدام به نصب روکش لمینت نمائید.

بهترین روش دندانپزشکی زیبایی

پس از آن که برای انجام لمینت دندان به پزشک خود مراجعه کردید پاکسازی دندان و  یک قالب گیری از دندان های شما انجام می شود. پیش از قالب گیری باید به اندازه ضخامت روکش لمینت باید دندان طبیعی شما را بتراشد. سپس از دندان های شما قالب تهیه شده و به لابراتوار ارسال شود.

 

البته در واقع در این روش مقداری از ضخامت مینای دندان برای پیوند مستحکم تر و بهتر روکش با دندان تراشیده می شود. پس از آن که روکش دریافت شد باید با یک چسب مخصوص بر روی دندان طبیعی چسبیده شود به صورتی که هرگز دندان طبیعی دیده نشود.

 

عمر طبیعی این روش بین ۱۰ الی ۱۵ سال است. و هرگز تغییر رنگ پیدا نخواهد کرد به همین علت ممکن است طرفداران بیشتری هم داشته باشد اما از نظر قابلیت بازگشت باید بدانید که این روش غیر قابل بازگشت است زیرا دندان های طبیعی شما تراشیده شده است و ظاهر مناسبی پیدا نخواهد کرد.

 

بلچینگ دندان و دندانپزشکی زیبایی

یکی دیگر از بهترین روش دندانپزشکی زیبایی بلیچینگ دندان است. با استفاده از روش بلیچینگ دندان می توانید دندان های خود را چند درجه روشن تر کنید. اما تفاوتی که این روش با روش های قبلی دارد این است که با استفاده از این روش نمی توانید مشکلات ظاهری زیبایی دندان خود را از بین ببرید و تنها در رنگ آن می توانید تاثیر بگذارید.

 

عمر مفید این روش حدود ۶ ماه الی ۱ سال است. و اگر می خواهید طول عمر آن را افزایش دهید باید سالی یک مرتبه بسته به ضخامت مینای دندان خود از این روش استفاده کنید. این روش دو نوع مطب و خانگی دارد که بهتر است هردو در کنار یک دیگر انجام شود تا تاثیر فوق العاده آن را ملاحظه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره بلیچینگ دندان می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

 

قیمت بلیچینگ دندان

تاج دندان در دندانپزشکی زیبایی چه تاثیری دارد؟

یکی از روش هایی که برای دندان های پوسیده یا آسیب دیده استفاده می شود تاج دندان است. تاج دندان مانند یک روکش و کلاه به صورت مستقیم بر روی دندان شما قرار می گیرد. با استفاده از تاج دندان می توان بخش های از بین رفته و آُیب دیده دندان را پوشاند تا لبخند شما به جذابیت و زیبایی قبل بازگردد.

 

بااستفاده ازتاج دندان می توانید دندان خود را آسیب های احتمالی دیگر به خوبی حفظ کنید. این روش نیز تقریبا غیر تهاجمی است زیرا تغییری در دندان طبیعی شما ایجاد نمی کند بلکه ظاهر نا مناسب دندان شما را ترمیم می کند.

 

بهترین روش دندانپزشکی زیبایی

بهترین روش دندان پزشکی زیبایی در واقع بستگی به شرایط دندان های شما و سلامت بدن شما در پذیرش آن روش دارد. ممکن است روشی که برای شما بهترین روش تلقی می شود برای فرد دیگری روش مناسبی نباشد. هر یک از روش های دندانپزشکی زیبایی مزایا منحصر به فرد خود را دارند و دسته […] http://www.vatanfa.com/?s=بهترین-روش-دندانپزشکی-زیبایی