«مصلی امام خمینی (ره)» میزبان نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ می‌شود

یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره مشخص شدن مکان برگزاری دوره پیش روی این رویداد فرهنگی گفت: برای انتخاب مکان برگزاری، بازدیدی از مجموعه «شهر آفتاب» و «مصلی امام خمینی (ره)» داشتیم؛ مصلی شرایط بهتری برای میزبانی دارد. با مسئولان مصلی برای اینکه بتوانیم سال آینده را در مصلی اجرا کنیم، گفتگو کرده‌ایم.

 او درباره قطعی شدن مهمان ویژه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ نیز گفت: مدتی با کشور هند درباره مهمان ویژه بودن، مذاکره داشتیم و سند تفاهم‌نامه نیز آماده شده و رفت و برگشت داشته و نهایی شده است. اینکه با تأخیر اعلام کردیم، در واقع منتظر امضای رسمی هستیم، قرار بود در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب، این سند امضا شود که این اتفاق رخ نداد و فاصله افتاد. امیدواریم در این هفته یا چند روز آینده به‌طور رسمی این خبر را اعلام کنیم. نهایتا اگر تغییری در تصمیم صورت بگیرد، کشور جایگزین را اعلام خواهیم کرد.

رئیس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ادامه نامی از کشور‌های جایگزین نبرد و گفت: با دو کشور دیگر مذاکره صورت گرفته است. آن‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و تا هفته آینده از میان هند یا دو کشور دیگر مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران را اعلام خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=«مصلی-امام-خمینی-(ره)»-میزبان-نمایشگاه-کتاب-۱۴۰۳-می‌شود