کدامیک از این ۳ زن به نسبت دو زن دیگر، وضع مالی اش خوب نیست!؟

سوال تصویری شناسایی زن فقیر از جمله آزمون هایی است که به شدت شما را درگیر خود می کند. این آزمون از جمله آزمون هایی است که در کنار مهارت های شناختی، هوش و تخبل و در کنار آن قدرت منطقی و تحلیلی شما را نیز به چالش خواهد کشید. شما برای حل این آزمون تنها ۸ ثانیه فرصت دارید تا پاسخ را ارائه کنید.

مجله خبری چشمک هر روز با ارائه جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری تلاش دارد فضایی مناسب برای ورزش ذهن شما را فراهم کند. با چشمک و سوال تصویری شناسایی زن فقیر همراه باشید.

شاید بپسندید:آزمون ریاضی: پاسخ عبارت ریاضی فوق چند می شود!؟

سوال تصویری شناسایی زن فقیر

اگر می خواهید نشان دهید و روشن کنید که یک نابغه هستید، جرأت کنید بر این معمای تصویری غلبه کنید که فقط ۲۳٪ از مردم پاسخ صحیح را در زمان مشخص شده ارائه دادند. شما ۸ ثانیه فرصت دارید تا این آزمون را حل کنید.

در خاطر داشته باشید که بیشتر  معماها و سوالات تصویری براساس یک نشانه کوچک قابل حل هستند. طراحان این سوالات تصویری تلاش دارند تا مهارت های شناختی مخاطبان را به چالش کشیده و بدین طریق سبب رشد و توسعه آنها شوند. محققان معتقدند که تمرکز و دقت در سوالات تصویری و انواع و اقسام دیگر بازی های فکری می تواند مغز را به فعالیت بیشتر وادار کند. فعالیت مغز خود به خود می تواند میزان و ظرفیت توانائیهای شناختی را افزایش دهد.

سوال یا چالش تصویری و ذهنی امروز این است که بفهمیم که کدامیک از زنان تصویر فقیر است!؟ به خاطر داشته باشید که تنها ۸ ثانیه برای قبولی در سوال تصویری شناسایی زن فقیر فرصت خواهید داشت.

کدام زن در سوال تصویری شناسایی زن فقیر اوضاع اقتصادی مناسب ندارد؟

شاید بپسندید:حکایت جالب بلدرچین و کشاورز | کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من!

سوال تصویری شناسایی زن فقیر

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری شناسایی زن فقیر

همانطور که اشاره شد سوال تصویری شناسایی زن فقیر را فقط افرادی با بهترین مهارت ها می توانند در زمان مشخص شده حل کنند. اگر شما به پاسخ دست پیدا کرده اید به شما تبریک می گوئیم. اما اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، اشکالی ندارد. می توانید بیشتر بررسی کنید. این آزمون یک تمرین خوب برای مغز شماست!

.

.

.

.

.

.

اگر موفق شدید سوال تصویری شناسایی زن فقیر را با موفقیت حل کنید، به شما تبریک می‌گوییم.  زیرا ۸۲ درصد از افراد در اولین تلاش شکست می‌خورند، اما مطمئناً شما جزء آن گروه نیستید.

طراح آزمون معتقد است که زن وسطی به نسبت بقیه وضعیت اقتصادی جالب ندارد. او وارد فضای جدیدی شده است. لذا تصمیم گرفته است در این فضا و وضعیت جدیدش چند عکس سلفی از خود بگیرد و در شبکه های اجتماعی قرار دهد. فرد اول اط سمت راست در حال لذت بردن از لحظه در منزل خود است. او اهل نمایش نیست. زن سمت چپ نیز نشان می دهد که از زنان ثروتمند اوایل قرن بیستم است. احتمالا نابلوی پشت سر هم تصویری از اوست.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: کدام بشقاب سالاد با بقیه فرق دارد!؟

سوال شناسایی زن فقیر

امیدوارم از سوال تصویری شناسایی زن فقیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید….

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: کدام رنگ است که چهار حرف اولش خوردنی است!؟

دروغگوترین افراد، متولد چه ماهی هستند!؟

حیوانی که خودش را بین پانداها مخفی کرده است را پیدا کنید!

خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو | داستان مردی که برای نجات جانش خود را به دیوانگی زد!



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=کدامیک-از-این-۳-زن-به-نسبت-دو-زن-دیگر،-وضع-مالی-اش-خوب-نیست!؟