کدام یک از این دو زن قاتل، همسر خود را به قتل رسانده است!؟

آزمون تصویری شناسایی قاتل شوهر : معماهای تصویری در اینترنت بسیار مودر توجه کاربران قرار گرفته است. این معماها در کنار آنکه می تواند یک تمرین و ورزش خوب برای مغز شما باشد، همچنین می تواند سرگرمی مناسبی برای شما باشد. شما برای آنکه بتوانید این معماها را حل کنید نیاز دارید از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. این مسئله می تواند سبب افزایش فعالیت های مغز شود.

به باور کارشناسان افزایش فعالیت مغزی می تواند زمینه خوبی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های مربوط به سلامت باشد. تغذیه سالم و همچنین افزایش فعالیت های مغزی می تواند یک زندگی سالم را به همراه داشته باشد. مجله خبری چشمک به صورت مرتب بازی های فکری متنوع و به خصوص جدیدترین و جذاب ترین سوالات تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. با آزمون تصویری شناسایی قاتل شوهر با چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت شاگرد پارچه فروش و زن هوس باز | جوانی که به گناه خود را آلوده نکرده و خدا به او نام نیک عطا کرد!

آزمون تصویری شناسایی قاتل شوهر

همان گونه که اشاره شد مجله خبری چشمک به صورت مرتب، روزانه سوالات هوش تصویری جذاب و متنوعی را با شما به اشتراک می گذارد.  در آزمون تصویری شناسایی قاتل شوهر، شما با یک چالش تصویری جالب روبرو هسنید. زمان ارائه پاسخ به این آزمون نیز بخاطر افزایش درجه سختی سوال، محدود است. تنها ۵ ثانیه فرصت دارید تا راه حلی برای این معمای تصویری پیدا کنید.

در تصویر آزمون تصویری شناسایی قاتل شوهر، دو زن را به جرم قتل دستگیر کرده اند.هردو زن فردی را به قتل رسانده اند. اما یکی از زنان، همسر خود را به قنل رسانده است. به نظر شما کدامیک از زنان این کار را کرده است؟ دلیل خود را بگوئید.

آیا شما می توانید با کمک تصویر موجود، کسی که همسر خود را به قتل رسانده است را شناسایی کنید؟ توجه به جزئیات می تواند به شما در حل این معمای تصویری کمک کند. با دقت به تصویر آزمون تصویری شناسایی قاتل شوهر نگاه کنید. یادتان باشد زمان شما محدود است. ۵ ثانیه برای پیدا کردن پاسخ فرصت دارید؟

شاید بپسندید: آن چیست که در هر قرن یک بار، در هر دقیقه دوبار می‌آید؛ اما در سال نمی‌آید!؟

آزمون تصویری شناسایی قاتل شوهر

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی قاتل شوهر

اگر به این بخش از متن رسیده اید، باید گفت که به احتمال زیاد پاسخ را پیدا کرده اید و تنها تلاش می کنید پاسخ خود را با پاسخ وب سایت تطبیق دهید. اگر هم پاسخ را پیدا نکرده اید، می توانید با دقت بیشتری به تصویر آزمون تصویری شناسایی قاتل شوهر نگاه کنید.

.

.

.

.

.

در صورت سوال گفته شده است که هر دو قاتل هستند. نگاهی به زن سمت چپ بیندازید. وضعیت او نشان می دهد که او عضوی از گروههای مافیایی است و احتمالا فردی از اعضای یک گروه رقیب را به قتل رسانده است. اما زن سمت راست کاملا مشخص است که یک زن خانه دار است. یکی از چشمان او سیاه شده است و لباس پاره شده او حاکی از یک کشمکش بوده است. اما مهمتربن نشانه ای که ما به این نتیجه رسیدیم که این زن قاتل شوهر خود است، انگشتر حلقه ای است که در دست خود دارد.

شاید بپسندید: معما: پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست!

جواب آزمون شناسایی قاتل شوهر

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی قاتل شوهر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

 فقط نابغه ها در نگاه اول، اشتباه این تصویر جنگلی را متوجه می شوند!

حکایت آرزوی دختر فقیر | پادشاهی که قالیچه جهیزیه دختر فقیر را به دوش کشید!

آزمون هوش: فقط باهوش ها قادر به پیدا کردن مجموع ارزش عددی عبارت آخر هستند!

از چاله درآمدن و به چاه افتادن | حکایت شنیدنی مار و لاک پشت از کلیله و دمنه!

تست قدرت تمرکز: عدد ۶ را میان حروف P پیدا کنید!



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=کدام-یک-از-این-دو-زن-قاتل،-همسر-خود-را-به-قتل-رسانده-است!؟