با دلیل بگو کدامیک از این دو نفر آرایشگر نیست!؟


آزمون تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی: در آزمون شناسایی آرایشگر تقلبی امروز شما به دنبال پاسخ به این سوال باشید که اساساً چه کسی آرایشگر اصلی نیست؟ معمای تصویری امروز را که با عنوان آزمون تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی در مجله خبری چشمک منتشر شده است را حل کنید و به همه اثبات کنید که واقعا کسی به تیزبینی، زیرکی و قوه تحلیل شما در میان اطرافیانتان وجود ندارد. برای اثبات این موضوع با آزمون تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی و مجله خبری چشمک همراه باشید.

به واقع یک کارآگاه واقعی قادر خواهد بود این معمای تصویری را در ۵ ثانیه حل کند. شاید زمان محدود این آزمون به این علت باشد که شما را برای تمرکز کردن آموزش دهد. تمرکز کردن سریع و دقت صد در صدی می تواند به شما در بالا بردن توانائیهای فردی و شناختی شما کمک کند. لذا تلاش کنید این آزمون و آزمون های مشابه مجله خبری چشمک را از دست ندهید. این آزمون ها می توانند به خوبی شما را برای تبدیل شدن به یک نابغه آماده کنند.

شاید بپسندید: در نگاه اول چهره دیدی یا درخت!؟ | افشای خصوصیات شخصیتی پنهان!

آزمون تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی

نتایح موجود در صفحه فیس بوک آزمون تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی نشان می دهد که تنها ۲۵ درصد از مشارکت کنندگان در این آزمون توانستند در زمان اول و اولین تلاش آن را رمزگشایی و حل کنند. ما برای موفقیت شما در این تست تصویری، توصیه می کنیم که کارهایتان را به کناری بگذارید و تمام جزئیات عکس را مورد بررسی قرار دهید تا راه حل معما را پیدا کنید.

چه کسی آرایشگر نیست؟ این چالش تصویری، شامل دو زنی که هر کدام به یک ارایشگری مراجعه کرده اند. همه چیز در نگاه اول نرمال و طبیعی به نظر می رسد. اما آیا فکر نمی کنید که آرایشگرها واقعا ارایشگر نیستند. کدامیک ناشی است!؟ زودتر او را شناسایی کنید و به زن نگون بخت اطلاع دهید تا مبادا موهایش خراب شود. برای این کار شما ۵ ثانیه فرصت دارید. آیا برای رمزگشایی آزمون تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی اماده اید؟ خوب، شروع کنید. زمان شما شروع شد.

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: پاسخ عبارت آخر را در کمتر از ۱۰ ثانیه پیدا کنید؟

آزمون تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی

اگر در تلاش اول نتوانستید راه حل آزمون تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی را پیدا کنید، ناراحت نشوید. شما به این علت که توانستید مغز خود را ورزش دهید، برنده هستبد. پس بهتر است برای بار دیگر با دقت و تمرکز به کل تصویر نگاه کنید، همچنین سعی کنید هیچ نوع حواس پرتی نداشته باشید.

.

.

 

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی: مرد سمت چپ واقعا یک ارایشگر نیست. او تلاش دارد تا با استفاده از یک حشره کش برای حالت دادن موهای مشتری استفاده کند. او فکر می کند هر چیزی که بشود اسپری کرد برای حالت دادن مو مناسب است. در عین حال او غیر از قیچی و حشره کش هیچ وسیله آرایشگاهی همراه ندارد. برخی دیگر معتقدند که هر دو ناشی هستند. آنها از پیش بند اصلاح برای مشتریان استفاده نکرده اند و همین باعث تعجب هر دو مشتری شده است. اما در کل آرایشگر سمت چپ از سمت راستی ناشی تر است.

لذا می توان گفت که هیچکدام آرایشگر نیستند و این مسئله از نگرانی و عصبانیت مشتری ها عیان است!شما چه فکر می کنید. در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه اشتباه کلاس درس را پیدا کنی، نابغه ای!

جواب آزمون تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی آرایشگر تقلبی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون قدرت تمرکز: در ۵ ثانیه حرف های متفاوت را بین Y ها پیدا کنید!

یکی از حیوانات فانتزی را انتخاب کن تا بگم بهترین ویژگی شخصیتی ات چیه!؟

فقط ۶% از افراد در ۷ ثانیه گل های متفاوت را پیدا می کنند!

سوال هوش: با دلیل بگو که احتمال زنده ماندن کدام مرد بیشتر است!؟



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=با-دلیل-بگو-کدامیک-از-این-دو-نفر-آرایشگر-نیست!؟