تغییر چهره بازیگر مجید دلبندم در ۵۰ سالگی

بازیگر مجید دلبندم: بهراد خرازی بازیگر مجید دلبندم متولد ۶ اسفند ۱۳۵۲ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته سینما از کشور روسیه می باشد،بهراد خرازی با تلویزیون فعالیت خود را شروع کرد و با سیب خنده و مجید دلبندم به اوج شهرت رسید.

بهراد خرازی چند سال اخیر برای ادامه تحصیل وکار به کشور روسیه رفت و به مدت ۵ سال در این کشور سکونت داشت سپس به ایران بازگشت و با تئاتر و سینما ادامه داد. در ادامه این مطلب در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب فیلم و سریال مجله خبری چشمک بیوگرافی بهراد خرازی  بازیگر مجید دلبندم  و تصاویر او در ۵۰ سالگی را مشاهده خواهید کرد.

بیوگرافی بازیگر مجید دلبندم

بهراد خرازی متولد ۶ اسفند ۱۳۵۲ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته سینما از کشور روسیه می باشد، با تلویزیون فعالیت خود را شروع کرد و با سیب خنده و مجید دلبندم به شدت مشهور شد. آقای خرازی چند سال اخیر برای ادامه تحصیل وکار به کشور روسیه رفت و به مدت ۵ سال در این کشور سکونت داشت سپس به ایران بازگشت و با تئاتر و سینما ادامه داد.

بازیگر مجید دلبندم

اولین بار در سال ۱۳۷۲ وقتی ۲۰ ساله بود با مجموعه سیمای اقتصاد جلوی دوربین رفت که در بخش نمایشی استاد و دخترش ایفای نقش می کرد.

شهرت با سیب خنده

سال ۱۳۷۴ در قامت نویسنده و بازیگر به مجموعه سیب خنده پیوست و با هنرمندانی چون یوسف تیموری، مجید صالحی و سید جواد رضویان به شدت مشهور شد.

برنامه سیب خنده

موفقیت با مجید دلبندم

در سال ۱۳۷۷ با سریال مجید دلبندم به کارگردانی رضا عطاران که ماجرای عروسکی دست دراز به نام مجید داشت نیز حضور موفقی داشت.

تجربه متفاوت در تلویزیون

این بازیگر بعد سال ۱۳۸۲ با در سریال هیچکس به کارگردانی حمیدرضا حافظی بازی کرد اما ۱۱ سال بعد با سریال دست نزن جیزه به کارگردانی امیر غفارمنش به تلویزیون بازگشت. بازی در سریال بیمار استاندارد و سریال معمای شاه در نقش تهرانی سال ۹۴ از جمله آثار موفق وی می باشد که در سال ۹۷ هم در محله گل و بلبل بازی کرد.

علت کم کاری

سعی می کنم هر کاری را نپذیرم، یعنی باید بدانم در ایفای آن نقش توانا هستم می پذیرم، البته در این چند ساله کارهای خوبی هم تولید نشده و کیفیت ها پایین آمده است.

 

بازیگر مجید دلبندم

 

دانلود فیلم

تغییر چهره بازیگر مجید دلبندم در ۵۰ سالگی

بازیگر مجید دلبندم: بهراد خرازی بازیگر مجید دلبندم متولد ۶ اسفند ۱۳۵۲ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته سینما از کشور روسیه می باشد،بهراد خرازی با تلویزیون فعالیت خود را شروع کرد و با سیب خنده و مجید دلبندم به اوج شهرت رسید. بهراد خرازی چند سال اخیر برای ادامه تحصیل وکار به کشور روسیه […] http://www.vatanfa.com/?s=تغییر-چهره-بازیگر-مجید-دلبندم-در-۵۰-سالگی