بازیگر خردسال برنامه کودک سیب خنده در ۳۳ سالگی اش کجاست و چیکار می کنه؟+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی سپهر آزادی: این بازیگر تلویزیون و سینما متولد ۲۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران است. او فعالیت خود را با درخت گلابی آغاز کرد و آخرین بار در عرصه بازیگری در سال ۱۳۸۳ در فیلم سینمایی پل سیزدهم بود.

آزادی با بازی در دنیای شیرین، سیب خنده طرفداران بسیاری را پیدا کرد. از مهم ترین کارهای سپهر آزادی می توان به پل سیزدهم، سلام، راز پرواز، تنبل قهرمان، عزیزم من کوک نیستم، یکی بود یکی نبود، درخت گلابی، مارمولک، آتش دل، مجید دلبندم،سیب خنده و دنیای شیرین اشاره کرد. در ادامه این مطلب بخش با بیوگرافی سپهر آزادی و جدیدترین عکس های او در ۳۳ سالگی همراه باشید.

 

بیوگرافی سپهر آزادی

سپهر آزادی متولد ۲۸ مرداد ماه سال ۱۳۶۹، کودک شیرین زبان و بانمکه دهه ۷۰ تلویزیون و سینمای ایران است. سپهر حضور خود را در عرصه بازیگری با درخت گلابی کاری از داریوش مهرجویی آغاز کرد و آخرین کار او در عرصه بازیگری سال ۸۳ ، ایفای نقش در فیلم سینمایی پل سیزدهم بود.

بیوگرافی سپهر آزادی

حضور در برنامه های کودک

سپهر آزادی با بازی در «دنیای شیرین» و «سیب خنده» و شیرین زبانی هایش طرفداران زیادی پیدا کرده بود. وی فرزند غلامرضا آزادی (تهیه کننده و تصویر بردار ) و فریال بهزاد (کارگردان) است. غلامرضا آزادی و فریال بهزاد، زوج هنری سینما، دارای دو فرزند پسر به نام های سپهر و پیام هستند.

«سپهر آزادی» نخستین بار در تلویزیون در سال ۱۳۷۵ خورشیدی در سریال «خانه سبز» به کارگردانی «بیژن بیرنگ» و «مسعود رسام» ایفای نقش کرد. او فعالیت خود را در سینما با «درخت گلابی» کاری از «داریوش مهرجویی» آغاز کرد و یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی او بازی در فلم «مارمولک» می باشد. «سپهر آزادی» در سال ۱۳۷۶ خورشیدی با شیرین زبانی ها و بازی خوبش در سریال های «دنیای شیرین» و «سیب خنده» طرفداران بسیاری پیدا کرد.

بیوگرافی سپهر آزادی

همین باعث شد وی سال ۱۳۷۶ خورشیدی نیز در سریال «مجید دلبندم» حضور یابد و بازی خوبی را به نمایش بگذارد و در بین مخاطبان بیشتر مطرح شود. آخرین کار او در عرصه بازیگری سال ۱۳۸۳ خورشیدی، ایفای نقش در فلم سینمایی «پل سیزدهم» بود.

وی فرزند «غلامرضا آزادی» تهیه کننده و فلمبردار و «فریال بهزاد» کارگردان است. این دو زوج هنری سینما، دارای دو فرزند پسر به نام های «سپهر» و «پیام» هستند. «سپهر آزادی» در سال ۱۳۸۰ خورشیدی در فلم «تنبل قهرمان» ساخته «بهروز غریب‌پور» به ایفای نقش پرداخت.

«عزیزم من کوک نیستم» به کارگردانی «محمدرضا هنرمند» از دیگر آثار سینمایی است که او در سال ۱۳۸۰ خورشیدی در آن نقش آفرینی کرد.

بیوگرافی سپهر آزادی

«یکی بود یکی نبود» و «راز پرواز» از دیگر فلم هایی است که آزادی در آن ها ایفای نقش کرده است. این پسربچه شوخ که اکنون دیگر ۳۳ ساله شده یکی دیگر از بازیگرانی است که مدت هاست در سینما و تلویزیون دیده نمی شود.

عکس های سپهر آزادی در ۳۳ سالگی

 

بیوگرافی سپهر آزادی

 

 

سپهر آزادی

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=بازیگر-خردسال-برنامه-کودک-سیب-خنده-در-۳۳-سالگی-اش-کجاست-و-چیکار-می-کنه؟+عکس-و-بیوگرافی