اصولی ‌ترین روش‌ های جوان ‌سازی صورت چیست؟


اصولی ‌ترین روش‌ های جوان ‌سازی صورت چیست؟

جوان‌سازی صورت یک درمان زیبایی است که هدف آن بازگرداندن ظاهری جوان به چهره افراد است. جوان‌سازی صورت را می‌توان از طریق گزینه‌های جراحی یا غیر جراحی به دست آورد. این روش‌ها می‌توانند ازنظر تهاجمی و عمق درمان متفاوت باشند؛

 

بنابراین هدف ما در این مقاله آشنا کردن شما با انواع روش‌های جوان‌سازی صورت است. درنتیجه شما می‌توانید بامطالعه این مقاله بهترین و مناسب‌ترین روش برای جوان‌سازی صورت خود را پیدا کنید.

 

تفاوت روش‌های جراحی و غیر جراحی برای جوان‌سازی صورت در چیست؟

روش‌های جراحی می‌توانند تقارن صورت را از طریق روش‌های هدفمند، بازسازی صورت و تغییرات پوستی بازیابی کنند. روش‌های غیر جراحی می‌توانند عمق خاصی از ساختارهای صورت را هدف قرار دهند و نگرانی‌های موضعی صورت مانند چین‌وچروک، شلی پوست، هایپرپیگمانتاسیون و جای زخم را درمان کنند.

 

روش‌های جراحی (تهاجمی) جوان‌سازی صورت شامل چه مواردی است؟

روش جراحی صورت یک روش پیچیده است که به دانش گسترده در آناتومی صورت، مجموعه‌ای از مهارت‌های بسیار خاص از تکنیک‌های جراحی بسیار پیشرفته برای جزئیات زیبایی نیاز دارد. روش‌های جراحی صورت شامل موارد زیر است:

 

* لیفت ابرو (لیفت پیشانی)

* لیفت چشم (بلفاروپلاستی)

* لیفت صورت

* لیفت چانه

* لیفت گردن

اصولی ‌ترین روش‌ های جوان ‌سازی صورت چیست؟

روش‌های غیر جراحی (غیرتهاجمی) جوان‌سازی صورت شامل چه درمان‌هایی است؟

روش‌های غیر جراحی نسبت به روش‌های جراحی ایمنی بالاتری دارد. این روش درمانی طول درمان و زمان بهبودی کمتری هم دارد انتخاب کدام روش بسته به نیاز و نوع پوست هر فردی متفاوت است. روش‌های بدون نیاز به جراحی عبارتند از:

 

* لایه‌برداری

* تعدیل‌کننده‌های عصبی (مانند بوتاکس)

* پرکننده‌های پوست (فیلرها)

* لایه‌برداری با لیزر

* جوان‌سازی

* فرکانس رادیویی

 

انواع روش‌های جوان‌سازی صورت

انجام روش‌های جوان‌سازی صورت می‌تواند ظاهری جوان‌تر، شاداب‌تر و زیباتر برای شما ایجاد کند. این روش‌ها عبارت‌اند از:

 

۱) بوتاکس

تزریق بوتاکس از محبوب‌ترین روش‌های درمان پیری پوست موجود است. نسبتاً مقرون‌به‌صرفه است و خطرات کمی دارد. نیازی به زمان بهبودی ندارد. تزریق هدفمند سم بوتولینوم برای صاف کردن موقت چین‌وچروک‌های صورت، ناحیه چشم و گردن که در اثر حرکات تکراری مانند لبخند زدن، اخم کردن یا بالا بردن ابرو ایجاد می‌شود، مؤثر است. بوتاکس برای کاهش میزان حرکت عضلات استفاده می‌شود، درنتیجه چین‌وچروک‌های موجود را نرم کرده و از تشکیل خطوط عمیق در آینده جلوگیری می‌کند.

 

۲ جوانسازی با تزریق فیلر

جوانسازی با تزریق فیلر به ویژه ژل ماریونت به کاهش چین‌وچروک صورت کمک می‌کند. با تزریق ماریونت علاوه بر برجسته کردن لب‌ها چین‌وچروک اطراف دهان را هم به‌طور چشم‌گیری کاهش می‌دهد. خطوط ماریونت به خطوطی گفته می‌شود که به علت حرکت مکرر عضلات زیرین پوست در زمان جمع‌کردن لب‌ها در اطراف دهان به وجود آمده است، این خطوط بیشتر در سالمندان نمایان است.

 

۳) میکرونیدلینگ

تاکنون محبوب‌ترین درمان برای اسکار آکنه میکرونیدلینگ است. این روش برای ایجاد صدمات ریز روی پوست طراحی‌شده است که تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌کند. دستگاه‌های میکرونیدلینگ شامل پیشرفته‌ترین دستگاه الکترونیکی مهر زنی سوزن هستند.

 

همچنین می‌توان از مواد درمانی مانند اسید هیالورونیک یا اسید اسکوربیک برای نفوذ عمیق استفاده کرد. در این روش درمانی سوراخ‌هایی که بر روی پوست ایجاد می‌شود باعث جذب مواد مغذی و کوکتل‌های مزوتراپی در عمق پوست می‌شود بنابراین مزونیدلینگ شامل روش مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که باعث جوان‌سازی سفت شدن پوست رفع چین‌وچروک و آکنه می‌شود. مزونیدلینگ نسبتاً بدون خطر و ارزان است و بر روی اسکار آکنه مؤثر است.

اصولی ‌ترین روش‌ های جوان ‌سازی صورت چیست؟

۴) بازسازی پوست با لیزر

بدون شک، لایه‌برداری پوست با لیزر یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با شایع‌ترین نگرانی‌های پوستی ازجمله چین‌وچروک، لکه‌های پیری، لکه‌های خورشیدی، قرمزی، اسکار آکنه و موارد دیگر است. لیزردرمانی برای خطوط و چین‌وچروک‌های متوسط ​​و عمیق مؤثر است و می‌تواند رنگ، بافت و سفت شدن پوست را بهبود بخشد.

 

درحالی‌که درمان‌های مؤثر فراوانی وجود دارد، دانستن اینکه کدام نوع لیزر بهترین است ممکن است گیج‌کننده باشد. اینجاست که متخصص زیبایی پوست و متخصص لیزر پوست، می‌تواند توصیه‌های ارزشمندی را به شما ارائه دهند.  

 

جمع‌بندی

با افزایش سن، ظاهر و شکل صورت شما به دلیل تغییرات طبیعی مرتبط با سن تغییر می‌کند. پوست شما حالت ارتجاعی کمتری پیدا می‌کند و رسوبات چربی در برخی از نواحی صورت کاهش و در برخی دیگر افزایش می‌یابد؛

 

بنابراین شما می‌توانید تغییرات مرتبط با سن که در صورت شما نمایان می‌شود را با کمک درمان‌های اصولی مثل بوتاکس، لیفت صورت، تزریق ژل و چربی و مزونیدلینگ انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با روش‌های غیر تهاجمی جوانسازی صورت به وب سایت دکتر لیلا فرد به نشانی  https://drleilafard.com/ مراجعه کنید.

 

اصولی ‌ترین روش‌ های جوان ‌سازی صورت چیست؟

جوان‌سازی صورت یک درمان زیبایی است که هدف آن بازگرداندن ظاهری جوان به چهره افراد است. جوان‌سازی صورت را می‌توان از طریق گزینه‌های جراحی یا غیر جراحی به دست آورد. این روش‌ها می‌توانند ازنظر تهاجمی و عمق درمان متفاوت باشند؛   بنابراین هدف ما در این مقاله آشنا کردن شما با انواع روش‌های جوان‌سازی صورت […] http://www.vatanfa.com/?s=اصولی-‌ترین-روش‌-های-جوان-‌سازی-صورت-چیست؟