بازیگر نوجوان سریال دنیای شیرین در آستانه ۴۰ سالگی اش+عکس

بیوگرافی علیرضا رئیسی: دوران کودکی با همه خاطرات خوبش در کنار سریال هایی نوستالژیک همیشه در ذهن ما زنده است. یکی از خاطره انگیزترین سریال های دهه هفتاد، دنیای شیرین بود. علیرضا رئیسی در نقش یکی از پسران خانواده شیرین به ایفای نقش پرداخت. بازیگری که این روزها وارد دهه چهارم زندگی خود شده و هنوز هم زنده کننده بسیاری از خاطرات شیرین دوران کودکی برای خیلی از بچه های دهه شصت است. در ادامه این مطلب بخش  فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال بیوگرافی علیرضا رئیسی و عکس های جدید این بازیگر را مشاهده خواهیم کرد.

بیوگرافی علیرضا رئیسی

علیرضا رئیسی متولد ۱۳۶۰ در تهران و بازیگر سینما و تلویزیون است. آغاز بازی وی در سینما از سال ۱۳۶۸ با فیلم پاتال و آرزوهای کوچک کاری از مسعود کرامتی بود. پس از آن مدتی پرکار بود و در برخی آثار تلویزیونی و سینمایی بازی کرد. مدرسه پیرمردها، اتل متل توتوله، شهر در دست بچه‌ها از جمله این آثار هستند.

بیوگرافی علیرضا رئیسی

علیرضا رئیسی حدود ۷ سال برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرد و پس از بازگشت در سریال‌های شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، ۳۶۰ درجه و … بازی کرد.

حضور در مجموعه دنیای شیرین

دنیای شیرین نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی بهروز بقایی و تهیه کنندگی علی خودسیانی محصول سال ۱۳۷۶ ایران است که از برنامهٔ کودک و نوجوان شبکه ۱ تلویزیون ایران پخش گردید.

بیوگرافی علیرضا رئیسی

این مجموعه تلویزیونی، داستان دو خانواده (هفت شخصیت ثابت) است که گوینده داستان، دختری به نام «شیرین» با بازی زهرا جواهری است. او همراه با پدرش که یک گلفروش، مادرش که یک پرستار، دو برادر کوچکترش که هرسه دانش‌آموز هستند و در همسایگی آنها دایی آنها و پسر کوچکش در یک طبقه از یک آپارتمان زندگی می‌کنند. در هر قسمت، آنها با موضوع تازه‌ای درگیر می‌شوند.

عکس های جدید علیرضا رئیسی

 

 

علیرضا رئیسی

 

دانلود فیلم

بازیگر نوجوان سریال دنیای شیرین در آستانه ۴۰ سالگی اش+عکس

بیوگرافی علیرضا رئیسی: دوران کودکی با همه خاطرات خوبش در کنار سریال هایی نوستالژیک همیشه در ذهن ما زنده است. یکی از خاطره انگیزترین سریال های دهه هفتاد، دنیای شیرین بود. علیرضا رئیسی در نقش یکی از پسران خانواده شیرین به ایفای نقش پرداخت. بازیگری که این روزها وارد دهه چهارم زندگی خود شده و […] http://www.vatanfa.com/?s=بازیگر-نوجوان-سریال-دنیای-شیرین-در-آستانه-۴۰-سالگی-اش+عکس