همسر مرد را در بین ربات ها شناسایی کنید!

آزمون شناخت زن واقعی میان ربات ها: بدترین اتفاقی که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد، نشناختن محبوب خود است. برای مرد تصویر ما این مشکل خلق شده است. همسرش دو نسخه تقریبا شبیه خود را سفارش داده است و تلاش می کند شبیه ربات ها باشد. مرد چگونه باید همسرش را در میان ربات ها تشخیص دهد؟ در آزمون شناخت زن واقعی در میان ربات ها، دقت، تمرکز و جزئی نگری خود را امتحان کنید. البته شما وقت کمی دارید. باید در کمتر از ۷ ثانیه باید زن واقعی را از ربات ها تشخیص ها دهید.

در آزمون شناخت زن واقعی میان ربات ها، دقت، تمرکز و جزئی نگری خود را امتحان کنید. البته شما وقت کمی دارید. باید در کمتر از ۶ ثانیه زن واقعی را از ربات ها تشخیص ها دهید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت زن واقعی میان ربات ها همراه باشید.

آزمون شناخت زن واقعی میان ربات ها

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

آیا می توانید این تست را که اکنون در فضای مجازی در حال داغ شدن است را حل کنید؟ خوب نگاه کنید، به نظرمی رسد که شما با سه زن شبیه هم روبرو هستید. یکی از زن ها واقعی است و دو تای دیگر آن ربات است. کدام زن واقعی است؟ اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناخت زن واقعی میان ربات ها نگاه کنید.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: چه اشکال یا اشکالاتی در تصویر کلینیک دامپزشکی دیده می شود!

آزمون شناخت زن واقعی میان ربات ها

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت زن واقعی میان ربات ها

احتمالا خیلی از شما توانسته اید که زن واقعی را تشخیص دهید. اگر نتوانستید می توانید به تصویر پاسخ و همچنین توضیحات پائین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت زن واقعی میان ربات ها: همان گونه که در تصویر مشخص و در بالا هم گفته شد، همسر مرد دو نسخه کپی از خودش تهیه کرده است. در تصویر اول از راست دست مصنوعی زن کاملا مشخص است. همچنین زن دوم نیز فاقد زیورالات (گوشواره) است، همچنین به سینه این زن هم باید دقت کنید! زن ها علاقه به جواهراات دارند و او نتوانسته جواهرات خودش را به ربات قرض دهد. پس زن کنار مرد، زن واقعی اوست. نظر شما چیست؟ در بخش نطرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید:آزمون قدرت تمرکز: کلمه DOG را در میان حروف مختلف پیدا کنید!

پاسخ شناخت زن واقعی میان ربات ها

امیدوارم از آزمون شناخت زن واقعی میان ربات ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست شخصیت: نوع مشت کردن دستان نشان می دهد که آیا انسان صادقی هستید یا برعکس!

تست شخصیت: نحوه ایستادن، شخصیت واقعی شما را آشکار می کند!

کلمه Monkey را در ۹ ثانیه در میان کلمات Donkey ها پیدا کنید!

آزمون تمرکز: قدرت دیدتان رو با پیدا کردن عدد متفاوت ارزیابی کنید!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=همسر-مرد-را-در-بین-ربات-ها-شناسایی-کنید!